Sunday 17 March 2013

SUMPAH PALSU GOD FATHER AKAN PARAHKAN LAGI HARAPAN

SUMPAH GOD FATHER
Kah Kah Kah!!!!! Bilonyooo.. GOD FATHER dan Majerin kena belasah dalam meeting KPDNKK serta Al Murato di halau keluar secara malu, program HARAPAN makin menjadi lesu kesu kesam perkasam. Kah Kah Kah!!!!

Ini leeorr kerja tak ada berkat. Bilo masih melakukan zalim pada pengedar, staf, supplier dan para bini maka GOD FATHER sudah hilang arah. Cumonyo ada leeor sekor dua lagi yang masih jilat muji GOD FATHER.

Program pelancaran V Rodoxxx Gila Seks di Bangunan Cakar Langit malam kelmarin tak ada sambutan langsung.  Kongsi Kongsi di Bentong fail habihhh hancur.  Kongsi Kongsi di SP ade leeor belasan oreang. Kah Kah Kah!!!! Melalak lalak leeeor JPS ceramah tak ade sambutan. Di Jangka kan semua Kongsi Kongsi akan habih hancur dan itu leeor tanda lingkupnya HARAPAN.

Kita lihat bagaimano GOD FATHER dengan suaraaa menengking bersumpah " WAL LAAH HI, WA BIL LAAHI, WA TAL LAAHI" saya tidak ubah plan pemasaran. Sumpah ini di buat di hadapan Pengarah KPDNKK, Badan Bertindak dan wakil HARAPAN. Jadi semua kena ingat. Sumpah bohong pasti bawa bencana andainyoo itu sumpah palsu. GOD FATHER dah makin gila mencabar Tuhan. Semua JPS dapat Memo yang mensyaratkan kenaikan nilai maintai, syarat S dan sebagainyo. Apo kah itu tidak menukar plan pemasaran, MAKIN GILA GOD FATHER. Bahaya leer pada yang masih bersekongkokol!!!! Haloooo para UST JPS. Halooooo!!!!! Ost Jadian JPS!!!!! Tak takut keeer!!!er

Kita di larang untok mengangkat pemimpin macam ini. Elok leeeor Pengarah Urusan GOD FATHER gila nikah dan gila cerai. Dolu dia kutuk sangat Idi Amin. Sekarang dia jadi macam Idi Amin. Oreng Kanan Al Murato pon samo. Dapat yang mudo, cerai yang tuo. Hallooo JPS Mak Ibu!!!!! Kenapo Ko semuo bersekongkol dengan 2 jantan ini. Malu leeor.. Nanti laki Ko jadi macam tuuu!!! Kah Kah Kah!!!

THINK and RETHINK





No comments:

Post a Comment