Tuesday 19 March 2013

SAMAN LAGI MASYUK KE HARAPAN

Kah Kah Kah!!! laporan dari Bangunan Pencakar Langit. Ado lagi saman yang masyukkk.Katonyo saman dari seorang pembekal, tapi tak pasti siapo. Kah Kah Kah!!! Katonyo saman ini juto juto jugo. Tuu diaaaa!!! Kito minto Al Murato dan Cikgu Sanu berjuang leeor di medan jihad dengan korban kang segalao harta kamu selamat kang Harapan. Kah Kah Kah!!!!! Kalao masyuk mahkamah mako sah leeor gulung tikar Harapan. So Al Murato & Sanu plssssssss help Harapan yeeeor...

Gelabah gabah beruk staf Pencakar Langit terimo surat peguam. Nak harap Majerin Al Tikusi???? Kah Kah Kah!!! Dio tuu bukan peguam hebat. Dio bohong kat semuo oreng konun konunnyo dio Peguam Anuar Ibarahim!!!! Kah Kah Kah!!!!! Elok leeor Penipu Nikah dengan Bapak Penipu... Baru serasi Kah Kah Kah!!!!

Kelmarin Kebenaran di maklum kang Ayam Goreng Di Lagunu pon sudah terburai habihh!!! Hutang gilo gilo dengan Majlis Bandaran. Bilo oreng tanyo pada GOD FATHER sudoh pastinyo dio akang jawap " Ini ado sabotaj terhadap perniagaan oraeng Islam" Kah Kah Kah!!!!! Perniagaan Islam hanyo di kulit ajo deeehhhh... Oreng Harapan tak makang ayam selain dari ayam Harapan. Tapi oreng Harapan tak pernah tau bahawa ayam Harapan ini pernoh di stok di cool room milik CINA!!!! Lu jangen tipu maa... Bilo dio tau Pak Syed marah isu ini, mako dio pong buat hal dan buang Pak Syed dengan tuduhon macam macam. Ini leeoor Halal Harapan yang penuh dengan penipuan. Ciihhhhssssssssss!!!!

THINK and RETHINK

No comments:

Post a Comment