Tuesday 19 March 2013

KOPERASI WAHADUHAI AKAN MASYUUK LUBANG TAIK LAGI

Kebenaran dah lamo dah kureng percayo dengan Koperasi Wahaduhai. Mereko ini pelakun jadian jugo rupenyo. Konun konunnyoo meroko nak saman leor, nak ikut mandat perwakilan leeor, nak telus leeor, nak tuntot hutang menggunakan mahkamah. Ahalaiii Nahaiiiiiiii!!!! Bior betul hooiii.. Wang rakyat jelatoooo hoiiiii!!!! Jangen main main!!!!! Kang nanti Ko Wahaduhai terkang kang dalam parit lubang taik... Ko masih percayo pada GOD FATHER hooooiiiiiii MR Ex GM???? Muko ko tak malu. Lu janji apo eerk??? Lu mau pasti kang ahli dapat balik saham RM 30 Juta yang di kebas lesap HARAPAN GOD FATHER....

Mai kita pakat baca konspirasi antaro GOD FATHER dan KO WAHADUHAI.. Ini pakatan mereko rupenyo dalam MEMO ke 71.


MEMO DARI GERUBUK GOD FATHER KE 71
15hb Mac 2013

Salam untuk semua penjilat  HARAPAN…
Kita hampir menyelesaikan semua bonus yang telah tertunggak akibat dari kejatuhan sales  yang mendadak pada tahun 2012. Bagi mereka yang mempunyai masalah boleh lah menghubungi email saya untuk tindakan segera. Ramai juga pemilik saham yang mohon untuk menjual saham mereka kerana sebab-sebab tertentu. Bagi pihak HARAPAN kita sedia membantu seperti kaedah penyelsaian 2:1. Para leader boleh mengambil tanggungjawab untuk membantu ahli menyelesaikan masalah ini dengan istilah menang-menang.

Saya akan membuat satu seminar khas bagaimana pemegang saham koperasi dapat menjual kembali saham itu dengan cara yang bijaksana. Program ini akan dibentangkan dalam mesyuarat PBM terlebih dahulu untuk kelulusan.

Koperasi ditubuhkan untuk pembangunan bersama HARAPAN dan salah satu syarat menjadi ahli koperasi ialah ahli AL WAHADUHAI MARKETING. Kejatuhan HARAPAN juga akan membawa kepada kejatuhan koperasi dan kita mahu kebangkitan semula HARAPAN akan menjadi kebangkitan kedua koperasi.

Seminar ini akan diuruskan bersama ALP koperasi agar perlaksanaannya memberi keuntungan kepada 3 pihak dan masalah pembayaran balik kepada koperasi berjalan dengan lancar. Inilah masanya semua leader turun untuk membantu syarikat dan koperasi yang dimiliki oleh kita bersama.

Semoga niat baik kita bersama akan diberkati Allah. InsyaAllah.

 MEMO ini bersifat dalaman dan  DIBENARKAN di hebahkan dan/atau dipaparkan di dalam mana-mana laman sosial.

Kah Kah Kah!!!!! Terbocor juga sampai ke aku. Mana lu mau sembunyi. Ingat Ingat Ingat!!!! GOD FATHER telah sapu wang ini dan kini cari jalan dan telah adakang hubungan sulit dengan PENGERUSI KO WAHADUHAI. Awas wahai wahai para penyimpan wang!!!! ALP Koperasi sudah menyimpang jalan. Mereko sudah kecut kecit sama GOD FATHER. Kalu lu orang sudah saman nak buat seminar apoa lagi hoiiii!!!. Lu jangan main api sama aku!!!!

Sebelum ini kecoh dah saman KO WAHADUHAI pada HARAPAN. Seminar adalah tektik licik untuk elak kang saman di teruskang. Memang dajjal sungguh hooi.. Kami mau wang kami. Kamu tak perlu seminar.

THINK and RETHINK

No comments:

Post a Comment