Friday 15 March 2013

MELETOP HARAPAN DI KPDNKK KENA LANYAK

Kah Kah Kah!!!! HARAPAN nak tunjok keegoaan di malukan di Kementerian. Sebelum ini ado leeor mangkok berayun yang komen dalam blog ini mentertawakan konun konunnyoooo Badan Bertindak gagal dilayani di KPDNKK. Kah Kah Kah jangen ketawo kat oreng!!!

Today GOD FATHER di temani bini no 5-1, Majerin Al tikusi masyuk ke Kementerian. Kah Kah Kah!!!! Awal lagi di tegur kerano dateng lambat. Malu Malu!!!!!! Ini leeor lagak ego biasa GOD FATHER. Perangai bos bos.. Dia ingat macam di pejabat dia. Oreng kena tunggu dia. Dia rasa Pengarah Urusan dah besar sangat. Today dia di tegur oleh seorang anak muda wanita. Malu leeor sikit. Apo pun itu leeor sikap beliau yang sememangnyo di benci oleh semuo oreng. Cuma staf malas nak tegur kerano takut kena buang kerjo. Padan muka GOD FATHER. Kah Kah Kah!!!!

Seterusnyooo paling memalukan terhegeh hegeh Al Murato Al Kataki menjilat jilat GOD FATHER hadir dan akhirnyoooo di arah kang keluar. Nak jadi HERO konun. Tetamu tak di undeng!!!!!! Malu amat malu kemaluan dia. Patutnyooo dia dah boleh masuk muka dia dalam lobang jamban. Malu!!!!! kena halau keluar!!!! Nak jadi pembela konun!!! Kah Kah Kah.. Ini leeor dasar manusia penjilat!!!! Ko ingat ko boleh suka suki. Bengap betul mamat Master bengap ini. Kah Kah Kah!!!!!!Muka tempoyak!!!

GOD FATHER JADI SUMPAH SUMPAH
Paling memperlihatkang perangai burok GOD FATHER adaleeor dia menghempok buku plan pemasaran. U all nak tau why??? Bilo di persoalkang kenapa dia tukar plan pemasaran (Perubahan Bonuih JPS, Bonuih Genarasi Pengarah Jantung tanpa mendapat persetujuan dia berani sumpah dengan nama Allah konunnya dio tak obah.. Cishhhhhh!!!! ini leor manusia yang sanggup menjadi sumpah sumpah. Kah Kah Kah!!!! Manusia yang di anggap Sang Muraobbi. Kah Kah Kah!!!! Sobab itu leeor dia sanggup tipu mimpi Rasul saw kerano nak bomb Bini No 1. Kah Kah Kah!!!! Ini leeor manusia lidah biawak!!!!

Kepado JPS yang masih menjilat puji melangit pada GOD FATHER. Ko oreng biar aja Al Murato saja yang menjilat. Apo yang terjadinyooo di KPDNKK tadi jelas memmperlihatkang siapa sebeneor GOD FATHER. Pertamo tidak menghormati majlis dan datang lewat. Ini kerano dia perasan dia High Profile. Kedua dia sanggup sumpah. Kah Kah Kah!!!! Boleh geng dengan Saipul Bukhari. Kah Kah Kah!!!!

Dey tambii guciiiii!!!!Kah Kah Kah!!!! Telebih hirup Kopi V Rodooxxx Gila Seks.

THINK and RETHINK


No comments:

Post a Comment