Friday 22 February 2013

SETELAH NO 3 DI KICK & SEKARANG NO 1

Ini lah kisahnyo seorang wira icon yang pernah mimpi jumpa rasul saw. Ko orang masih caye lagi koooo!!! Bukang senang nak mimpi jumpa Rasul saw ooiiiii. Oreng terpilih ajo yang jumpo. Ini oreng yang mudah mudah cerai and top up bini jumpe Rasul? Dia memangnyo kaki penipu bohong.

Berito sensasi geli geli geleman mulo tersebor luas God Father akan di saman oleh Istri No 1 (Aty) yang kerano sudah lamo di tinggalkang oleh God Father. Sunnah ape yang dio pakai erk?  Istrinyo akan saman tuntut hak pencarian. Aku heran ajaib nape laa ada yang masih taksub dengan God Father termasuk ost ost dan ost jadian. Ko orang dah telan air rendaman kaki God Father kut?

Pada pompuan pompuan JPS dan pendokong JPS yang masih menangih tersesak esak bila God Father buat cerita bollywood, di harap ko sedar laa sikit. Kaum sejenih ko di buat sepuluh sen oleh God Father. Aku masih lihat jugo din FB Indonesia tertulih " Kami sentiasa menanti mu Sang Guru Murabbi" . Addeeeeeh wooooiiii buta hati nyoooooooo korang nie. Ko oreng tengok leer sendiri buang yang elok ambil yang tergedik gedik terhegeh hegeh. Anak sendiri Nasuhum dan Amir Shawal pong geli gelak terberak berak tengok gelagat bapak dia. So Father like Son. Tidak heran leer apa sejarah Amir Shawal itu melambangkang   semua nyo.  Sah leer Nasuhum pong geleng geleng kepala tengok bapak nyo suka suki cerai and top up.

Ini laah gelagat drama lakonan M. Rajoli yang melambangkang lelaki warak yang gatal. Ini lor oreng yang merosakan imej poligami. Makonyo tak salah leer nape oreng pompuan tak suke poligami bukang kerano tolak hukum tetapi mereka tahu sikap suami mereko yang berpura puri dalam agama.

THINK and RETHINK

No comments:

Post a Comment