Saturday 23 February 2013

KONGSI KONGSI TGNU YANG LAGI TEROK

Bukan dendam bukan tak suke. Tapi inilah hakikat sebenornyo apa yang terjadi pada HARAPAN. Bukannyo salah ibu mengandung, tapinyo oreng sudah kenal pembohongan GOD FATHER and the geng. Seperti yang di jangko kehadiran kongsi kongsi di Kuolo Tgnu kite hampeh membosang kang kerano hanya 10 oreng baru dari kalangan keluarga mereko saja. Jangan tipu diri sendiri beeeehhh. Akui leorrr bahawa Harapan sudah tinggal sejarah. Auro kongsi kongsi sudah jadi sampah busuk. No body like kongsi kongsi. Pooooraah!!!! Kah kah kah. GEMPUR RM 25 JUTA. Ko nak bohong ape lagi erk. V Rodooox produk penipu dan menipu pelanggan paling dasyat. Kos satu sacet tak lebih RM 1.00 sajo..... jual RM 7.00. Dasyat dasyat dasyat!!!! Tipu oreng!!!! Awang tarak naik pong!!!!

Betul kata Al Murato "Bertemu kerana agama dan berpisah kerana agama" tapi jangan hanya cakap cakap saja.Benar kah ayat ini ada dalam Harapan? Jauh sekali!!!!Ayat saja cantik tapi realitinyo tak berlaku dalam Harapan. Apa kah agama benar kang Harapan tekan tenyeh lanyak staf dengan sekeping memo. Ini lah yang di kata kang HARAM JADAH. Al Murato jangen pula dok berangan dapat pahala hari hari kerana menerima kecaman. Ini kerano Al Murato yang sebar fitnah durjana sial sana sini. Ko semak diri ko dulu dan apo yang ko cakapkang. Dulu ko ada loor kepala besau yang maki herdik God Father. Sekarang ko suck jubor God Father.

Persoalannya bukan dendam dan nafsu. Ini adalah hak hak hak!!! Ko oraeng ubah undeng undeng sesuka suki untuk kepentingan orang atasan. Semua di buat hanya untuk JPS dan bukang oreng bawah. Oreng bawah beli barang harga mahal, maintain pong tak bole cover bonuih, e wallet pong macam pariah sekejap ok sekejap ko. Bila telepong ke bangunan pencakar langit makonyo jawapang siul sial adaloh " ok terima kasih atas lapuran itu dan saya akan ambil tindakan" habihhhhh begitu ajo. Hak kami di zalimi.

THINK and RETHINK









'

No comments:

Post a Comment