Monday 25 February 2013

SAATNYA TINGGALKAN HARAPAN

KEBENARAN menerima banyak rungutan demi rungutan yang di postkan dalam komen. Mesyuarat JPS bukang untuk membela nasib pengedar bawahan, tapi semua usul usul hanya memikir kang apa yang JPS boleh sedut suck hasil kerjo oreng bawahan. Ini leoor akibatnyo bila tak ada Panel Shariah. Yang ada pong ost ost tumpang makang sekali. Bukang main syahdu foto Al Murato dan Ost Jo nak habaq kato perjuangang Harapan sumbang pada sekolah. Tapi ko lupo kah sumabang itu sunat, makan hak oreng itu haram, tak bayor hutang itu haram, penipu hak oreng pong haram.

Ini antaro komen

1. ATTENTION: Your Product balance is below 1000 PV.Please top-up immediately to proceed further. Tekanan terbaru untuk agen stok. Bawah paras minima..tak boleh buat jualan. STOKIS : 300NM SDP : 1000NM JP : 2000NM NAP : 3000NM . @@@@@ Ini semuo untuk press tekan lanyak agen stok yang sedang nazak. Dasar God Father nak keluar habis segala wang dan harta agen stok agar boleh invest dengan beli produk sedangkan produk HARAPAN sekarang ini sudah tidak laku. Ko pikir leorr. Dah leeor bonuih lambat, bonuih makin halus keriang, kami agen stok di hanyak lanyak. Ini leeorr kejo usul JPS yang membunoh karier kami.

2. Kami di nafikang bonuih Generasi Pengarah Jatung? Kenapa? Apakah kerano kami bukang JPS? Apa logikalnyo keputusan ini? Sudah sekarang ini bonuih kecil, lambat pulok, produk sendat sendat dan e wallet yang membebankang kami. Kenapo zalim pado kami? Lupo kah Harapan perjuangan kami dulu? Ini kah shariah yang di war war kang? Atau meletakang Islam di kulit untuk tujuan meraih hak kami. Ini bukang Islam. Ini jauh dari Islam. Ini zalim dan memang tepat agenda kepentingan sendiri. God Father & JPS punya agenda kepentingan untuk halang hak kami.

3. Main senang senang Ko oraeng buat keputusan pindah rangkaian kami sesuka suki. Kami tidak akan halalkan dan kami mohon Allah laknat kepada mereka mereka ini. Hak kami di ambil hanya dengan keputusan rakus jahat God Father dan JPS. Sedangkang dalam buku plan pemasaran tidak ada peraturan yang memboleh kan sedemikian. Apa kah Kementerian tahu semua ini. Apa kah mereka buat ikut otak mereka? Ingat!!!! kami tak akan halalkan.

Patut leoor Harapan makin hari makin jahanam. Makin hari makin kecut layu tak bermaya. Tunggu waktu dan ketika. Kalau Pak Arab tak masuk RM 5 juta ari itu, dah mampus dah. Kita nak tengok pulok pelancaran V Rodooox di Kota Baru..!!!! Kita nak tengok sapo makhluk bodoh yang nak percaya V Rodoox yang di jual mahal gila.

THINK and RETHINK.

No comments:

Post a Comment