Friday 8 February 2013

KONGSI KONGSI DATANG LAGI

KEBENARAN akan menyambut kehadiran program Kongsi Kongsi di Ipoh mali. Ala maa!!! Kongsi Kongsi sekali lagi akan lanyak dan penyet olang olang baru yang bakal jadi mangsa JPS JPS untuk coba naik kan bonuih bonuih mereka. Ramalan ku... Expired, Kitar Semula, Budak Tak Tahu Apamenda akan memenuhi ruangan Kongsi Kongsi. Makonyo yang melalak lakak adalah Pendekar Lapuk JPS Ipoh. Dalam FB akan terpapar foto semangat Penceramah mengangkat tangan kiri kanan atas bawah sedang kang di hadapan yang adanyo kerusi mejo aja. Makonyo komen komen HARAPAN akan kembali memuncak mucak,  terangkat angkat, meletop letop, ping piong dan macam macam istilah penyedap penghibur hati.

Kalau laa NM di kekalkan Harga naik melambung lambung (atas alasan GOD FATHER terpaksa ragaih daki gunung bukit lurah semak cari akar kayu), maintain NM 300 pada JPS, Plan Pemasaran yang di buat menguntungkan syarikat dan JPS jadi kuda kayu alamat menunjukan Ko orang dah masuk dalam lubang perangkap GOD FATHER. Pendekar Lapuk JPS yang bonuih RM 1000 hingga RM 3000 akan sia sia ditelan peraturan GOD FATHER. Walau pong GOD FATHER dengan bangganyo istihar sale RM 5juta (entah benor entah tidak) cuba Pendekar Lapuk semak grup sale Ko orang naik or turun. Jangan pulak Pendekar Lapuk melompat lompat bagai Kera dapat Bunga (menang sorak bonuih terborai).

KEBENARAN di maklumkan ex JPS sudah mula hantar surat jawapan pada GOD FATHER dan di cc ke KPDNK. Sekalang KPDNK sudah mula telopong telopong HARAPAN. Bukan saja KPDNK!!! KWSP dan LHDN juga sudah mula buka fail. Makonyo lepas ini GOD FATHER akan sebut sebut konun konun ada grup mau kasi jatuh HARAPAN yang sedang membangun UMMAH. Sedang kang selama ini GOD FATHER yang bikin kasi pusing hancur punah ranah.

As I say " Selagi Ko Orang tidak membayar ganti rugi staf, bonuih tertunggak, peraturan tenyihn ex JPS, KWSP dan jugo mereka reka cerita ceta konunnya kejatuhan kerano olang lain, makonyo selagi itunyo Ko olang akan terus terus masuk longkang.

THINK AND RETHINK

No comments:

Post a Comment