Thursday 7 February 2013

MENINJAU HARAPAN INDONESIA

Dalam MEMO yang lalu GOD FATHER memuji HARAPAN INDONESIA dan menyindir HARAPAN MALAYSIA yang second klas. Minda second klas konun JPS Malaysia suko suko bincang hal peribody. Sebenornyo GOD FATHER yang selalu suko bincang hal peribody di hadapan staf dan JPS. Kalu tak masakan semuo orang tau cerita dalam seluar diri dio dan keluargo dio.

Sebenornyo walaupong dio puji HARAPAN INDONESIA, ko orang nak tau yeer dia sudah tak ada kuaso mutlak di sano. JPS Indonesio pong sendiri sudah lamo tau perangai dia dan sebab itunyo mereka buat dia sekarang macam patung boneka sajo. Tidak laa macam di Malaysia ini di suke buat undeng undeng sesuka otak dia. GOD FATHER sudah no power di sano deeehhh. Lu mau tipu Tipah and Mak Jah boleh leer. JPS Indonesia bukannyo macam AL Murato Kataki. Mereko sudah awal rancang ikat kuaso GOD FATHER. Jadinyo tidak leer ongkos ongkos di guna sesuka suki GOD FATHER. Disebabkang oleh GOD FATHER masih ada sikit sikit laku di sano, makonya JPS Indonesia hanya market mukonyo saja. Kuaso tarak loo.

Lu Mau tutup lobang mana eerk? Pusing pi pusing mai program Kongsi Kongsi recycle orang tuu jugo. Sapa yang nak dengar celoteh celoteh Kongsi Kongsi yang sudah lapuk piang pong.  Al Murato turun Perak jumpo otai otai HARAPAN dengan penuh harapan nak kumpol oreng. Ko tengok leer dlm FB berapa ekor yang datang. Otai expired ajo yang datang!!! GELOMBANG or GELEMBONG.

KEBENARAN want to say that klu all masih lagi pertahan kumngkaran GOD FATHER zalimi staf dan JPS yang sebenornyo buat perniagaan len atas rasa tanggung jawab menjaga keluargo, maka selagi itu nyoo HARAPAN akan terus terus malang. Dalam waktu samo Ko Zalimi oreng dan dalam waktu samo Ko nak tunjuk Ko Alim.

THINK AND RETHINK

No comments:

Post a Comment