Thursday 28 February 2013

GOD FATHER & AL MURATO SENGAJA CARI GADUH DENGAN AGEN STOK

Ting tong!!!! Ini leorrr jenih manusia yang nak kiro untung sebelah mereko ajo. Sembang sms, chatting, inbox, email di kalangan agen stok merungut syarat kejam bahalol menjerat leher lidah terjulai.
Dalam waktu ketiko tenat nazak nyawa ikan bilis Nega 3, mereko yang di atas sengajo cari cari helah nak korek sehabih mungkin wang wang yang ada pada agen stok. Bukang nyooo tak boleh buat undeng undeng tersebut. Tapi nyoooo waktu ini tak sesuai langsuuuung. Bahalul bengap sungguh 2 ekor nie!!!! Nahaiiii!!!!

Ini kekejaman setelah JPS Sucker membolot bonuih Pengarah Jantung. Agen Stok hanya jadi barua sajo.

Today!!! keluar lagi Memo mengejut ugut tekan hanyak agen stok minto beli banyak banyak. Deyyyy tambi!!! Mana ada oreng mau simpan stok manyak manyak!!! Dah leeorr barang naik harga dan NM tarak naik. Alamat nyooo akan hanyut leeoor sekor demi sekor agen stok ke company lain. Mari leeor kita tengok Memo ke 66 yang penuh dengan Bengap!!!


MEMO DARI GERUBUK GOD FATHER KE 66
28hb Februari 2013

Salam to semua para Lidi, Otai dan Sucker,

Pihak  HARAPAN sudah HAPRAK nak mampusakan menguatkuasakan perlaksanaan KAWALAN STOK MINIMA AGEN STOK MULAI BULAN MAC 2013, diharapkan agar maklumat ini dimaklumkan segera keperingkat bawah terutama dalam mesyuarat mingguan, program zon, KONGSI KONGSI dan lain- lain program  lagi.

Tujuan kawalan ini ialah untuk  meningkatkan lagi tekanan dan hanyak agen stok terutama dalam segi pengadaan produk semasa dan jugo kalau ada wang dalam mana mano bank maka sila keluarkan. Jumlah yang telah diputuskan adalah seperti berikut :-

Baki stok sesuatu masa mestilah tidak kurang dari :-

Stokis :  300NM
SDP :   1000NM
JP :      2000NM
ANP :  3000NM

Jika  stok di bawah had tersebut, pihak KOMPUTER BANGUNAN CAKAR LANGIT akan "lock" & terajang dan agen stok tersebut tidak boleh menjual lagi sehingga ia "dibuka" semula apabila mempunyai stok yang mencukupi . Kalau tarak cukup padan muko korang leoor. Sapa suruh masuk HARAPAN.

Saya juga ingin memaklumkan bahawa jumlah stokis sistem online semakin meningkat dari 570 kepada 700 orang dalam tempoh masa sebulan. Kita akan cuba mendapatkan target agen stok AWAM seramai 3000 orang menjelang berakhirnya tahun ini.( Ini DATA PEMBOHONGAN GOD FATHER. BIASA LEEOR)

MEMO ini bersifat dalaman dan  DIBENARKAN di hebahkan dan/atau dipaparkan di dalam mana-mana laman sosial.

So what to do!!!!

THINK and RETHINK







No comments:

Post a Comment