Wednesday 27 February 2013

JANGAN LARI GOD FATHER

KEBENARAN baru puleng dari negara Indonesia. Banyak ceta ceta syok yang mano sebenornya God Father syok sendiri dengan apa yang terjadi di Indonesia. Pandai punya cerdik ada ketikonya bodoh juga. Kebenaran tabik hurmat jaya nyo HARAPAN di Indonesia, tapi itu dolu dolu dan bukan sekarang. Ini loooh akibat tidak pecaya pada oreng bawah tapi pecaya pada hasutan hasutan penghasad dengki khianat laknat.
Bukang senang nak gilang gemilang terbilang cemerlang di Indonesia. HARAPAN memang hebat mantap boleh tembusi RODOXXX dan Obat Obat ke sano. Ramai yang kagum. Namun itru semuo tinggal kenangan sejarah pelbagai versi cerito. Kini sudah tekangkang!!! Biaso laaa. Manusia nie suka dengor hasad dari sebeneor.

Tambah tambah yang berhasad itu bertopengkang agamo dan ada kepetingon agendo sendiri. Duit Duit Duit!!!!! Kerano duit manusia sanggup bunoh kawan. Kerano duit manusia lupo amalan sebelum ini yang di kumpul jadi pahala boleh bertukar tangan kepada oreng lain akibat fitnoh. Allah tunjokan dua azab 1. Di Donia 2. Kalau tak nak obah dan mohon maap akan azab terok di akhirat. eewwwaaah jadi ost jadian pulok aku nie...

What happen??? Dari God Father yang ponyo kepentingan di sano, today God Father jadi boneka patung jualan saja di sana. Kebenaran jumpo JPS Indonesia. Kah Kah Kah. Dia ponyo syer hanyo tinggal sikit sajo. Itu pong di beri free  utk jadi bahan promosi dan di pegang oleh JPS sano. Apa pong oreng JPS Indonesia walau pong nampak cool tapi mereka lebih cerdik dari otai otai JPS sucker Malaysia. Akui leooor!!!!!. Mereko sudoh kunci lock kuaso God Father dan dia tak boleh suka suki campur tangan. Indonesia pong dah tarak mau ambil obat dan kopi sini kerano mereko sudah tahu penipuan formula obat. Kat luar tulih lain. Kat dalam tarooh lain. Yang pecah letop rahsianyo adalah bekas sucker staff pengiring beliau yang pandai berlakon pernoh jadi imam, pernah juga jadi geng tarik keta, pernoh juga lompat keluor dan masyuuk balik. Itu luuu olang coba teko loeeooh sendiri. Obat Nega 3 sebeneornyo guno ikan bilis ajo. hihihiiiiiiiiiiiiiiiiioooooooooo. Patutnyeero pakat nak kiok mampus pengamal obat HARAPAN.  Dari ko terbodo beli Nega 3, baik ko semua pergi goreng ikan bilih and after that you grind and masuk dalam mulut ko.

OPEN TENDER SUPPLY INI IKAN TO HARAPAN UNTUK BUAT NEGA 3?  SIAP GORENG. TERM  PEMBAYARAN POST DATED CHEQUE 20 TAHUN KENCING PRITTTT. 

Today God Father lari sembunyi dan tak boleh di hubungi dengan hand phone. Lari buat apoooo!!! Kerano Ko suka lari ini laaa punca ko di benci dan di maki. Mana boleh selesai dengan lari, Anak Jantan Patanni konun. Tutup off handset. Dia pikir dia selamat.. No way!!! Lu bikin kita susah. Kencing priiittt!!! Lu nanti di court. Kami semue tak heran dengan lu ponya kekasih gelap ko Majerin Al Tikusi. Tak hebat mano pong!!!
Itu hari Taukeh Nasi Kandar Masmir sudah kewek lu ponya harto. Tu pong lu takut. Nanti lu tunggu leeor. Ko Lari puas puas sebelum kami semuo tangkap lu masyuuk Court.

THINK and RETHINK

No comments:

Post a Comment