Friday 1 March 2013

CIKGU SANU YANG FENING REALITI SEBENEOR

KEBENARAN melihat dan sudah hilang hurmat pada cikgu ini yang sekalang sudah menjadi otai God Father terlebih kuah dari nasi.Silap faham ko oreng akan tersesat sekali dalam lobang HARAPAN.  Mai kita pakat baca komen dio dalam FB ini;
CIKGU SANU LANUN MATA SATU YANG GELONG ISTILAH PERJUANGAN

"Sunnah Perjuangan tidak pernah dihampar permaidani merah...caci maki, fitnah dan kesukaran menjadi asam garam. Tiada jalan mudah menanti di hadapan. Terasa perit...sulit dan susahnya melalui jalan perjuangan. Tidak ramai yang mampu bertahan kerana godaan kebendaan dan ada yang cuba mencari jalan pintas menyebabkan kecundang di tengah jalan....

 Buat temanku....."Apabila sudah tiada hati...di mata hanya buruk. Tak perlu kata nista. Tak perlu tuding jari..maka pilihlah jalan baru...jadilah pemula kpd sesuatu yg lebih hebat, lebih gemilang. Kalaulah sudah tidak serasi bersama kerana sudah ada yang baru. Tak de masalah. Lautan perjuangan ini luas belum diteroka..meriahkanlah dengan keberkatan dari Allah."

Kah kah kah!!!! Ko pandai ghoyak pasal SUNNAH PERJUANGAN??? Dey Tambi.... Porrrrraaah!!! Apa itu sunnah? Sunnah itu apa?

Kah Kah Kah!!! Tipu kencing prittttt lari bila oherrang datang minta hutang??? Sunnah??? Lari tak nak jumpo staff. Tak nak bayaor pampasan???Sunnah?? Fitnah staf dan JPS??? Sunnah????

Kah Kah Kah!!!Fitnah Dr Y ada lesen gila?? Sunnah??? Tipu Koperasi dan jual hak harta koperasi??? Sunnah??? Wakaf Manhulll lesap??? Sunnah???

Kah Kah Kah!!!Ko tahan hak hak JPS yang buat MLM lain??? Sunnah??? Ko hantar surat tak nak bayar tunggakan bonus kerana alasan masuk MLM lain?? Sunnah??? Deyyyy Tambi.. itu Fitnah keepoor?

Kah Kah Kah!!! ini sekor lagi ost jadian yang di sesatkan oleh God Father. Mazhab aper kooo nie? Boleh ko halalkan semua tindakan sesat God Father walaupong haram segi agama. Poraaahhhhhh!!!!!

Kah Kah Kah!!! GODAAN BENDAAN. Deyyy Tambi!!! Lu cakap gilo apo?? Sapa yang tergoda bendaan atau U and JPS SUCKER yang gilo bendaan hingga sapu hak JUALAH Bonuih GENERASI PENGARAH JANTUNG. !!!!! Baling batu sembunyi kaki. Piraaaaah!!!!!

Dey Tambi!!!! Mai belajor apa itu PERJUANGAN. Jangan sesatkan oreng!!!!
Perjuangan adalooh membela yang terzalim, oreng bawahan, marhean susah, mustaafin dan yang keno tipu. Perjuangan Ko dah terbalik tungging sesat. Ko bela GOD FATHER yang tekan pressss... Nahaiiii oiiiiii.

THINK and RETHINK


No comments:

Post a Comment