Sunday 20 January 2013

TOHMAH!! FITNAH!!!???

KEBENARAN melihat beberapa FB yang membicarakan topik Tohmahan dan Fitnah. Cantik!!!! ada yang nak jadi ostaz.. Bagus!!! Tapi jangan jadi Mamat Abdullah Obai... Di hadapan TH cium tangan meleleh. Di belakang TH menelefon rata oreng mengeluh bonus lambat, TH menipu, rancang untuk tubuh Koperasi Transformer, Yayasan Transformer, wwuhhhaaa round satu Malaysia.

JPS JPS lain semue tahu ini budak sudah gabung dengan ramai Ex JPS ( Mandiros, Iskrulid dan ramai lagi) untuk rancang take over HARAPAN. Sume tahu budak ini rancang nak buat MLM baru. Kooo jangan bomb leerr... Kooo yang manyak sekali maki TH. Sekalang koo tinggalkan Mandiro dan Iskrulid dan kembali menjilat jilat TH. Makanya sekarang kooo pulak nak jadi hero. Kooo sendiri yang tak suke MAJERIN.

KEBENARAN nak sekali lagi nasihat. Kenapa blog ini ujud. Sebabnya ujud tekanan dan ugutan. Sapa yang berani tegur TH. Kalau kita tegur makanyo dia mula telajang dan terajang. Budak ini lupo apa terjadi pada Iskrulid. Bila dia tegur TH dia di tendang dari Komiti. TH keluar arahan jangan undang Iskrulid datang lagi.
Manyak lagi jadi mangsa sebegini..  So what we can do??? dan KEBENARAN bukan keluar cerita palsu. Ini semua cerita benor. KEBENARAN tidak mahu akan bertambah lagi mangsa mangsa pembohongan TH.

Teruskan membaca Blog ini dan cross chek dan siasat dan tanya tanya.

THINK AND RETHINK


No comments:

Post a Comment