Thursday 17 January 2013

KISAH HOTEL EL ZOHRUUU

KEBENARAN nak bongkar satu lagi kerja pemborosan dan perabih wang HARAPAN bila TH jadi sasau nak buat semua. KEBENARAN di maklumkan Ex AKAUN MANAGER CHE LU telah menasihati TH bahawa projek ini tidak menguntungkan disebabkann oleh:

1. Tidak ada orang yang akan renovate bangunan yang di sewa memakan kos jutaan RM
2. Jumlah bilik tidak mampu menampung kos overhead
3. Kos peralatan terlalu tinggi dan tidak layak untuk hotel taraf itu.\
4. Sudah tentunya wang ini semua datang dari penjualan kopi rodoxx.

Setelah Hotel tersebut di rasmikan sudah ada perebutan kuasa antara isteri isteri nak manage Hotel tersebut. Akhir akhirnya Hotel tersebut mengalami kerugian dengan hutang sewaan tertunggak.  Malah tuan bangunan sudah garu kepala dan minta bangunan itu di kembalikan kepada asal.

Huwaaaaaaaah... Hotel kini sudah gulung tikar dah hampi 6 bulan. Satu lagi mercu TH tersungkur... KEBENARAN nak tegur sikit... antaranyo di papan tanda di sebut No Smoking.. Hissssshhhhhh!!!!! Anak Sazali TH iaitu Amir Syawal hisap berasap asap dalam hotel itu....

Bila gulung tikar teba teba timbul leeer ceta hilang TV Flat Screen, Aircon, Mini Bar dan manyak lagiii.... Seperti standard leeeer TH mula tudohhhh yang curi itu staf. Issshhhhhh ye keeer??? Maka Pendekar Lapuk TH Al Ostat Somut pong pergi buat laporan polis minta buat siasatan....

Akhirnyoooo Polis tanya pada mereka... Ada bekas terkoyak pintu, tingkap di pecah, lubang di grill atau apa apa bekas pecah???? Jawapannya TAK ADOOOOOOOO... Maluuu ehhh. Polis bilang len kali jangan buang masa kami.


CCTV menunjukan orang terakhir yang keluar dari hotel tersebut adalah keluarga terdekat TH sendiri. SIAPAKAH ORANG TERAKHIR TERSEBUT???? hmmmm Kalau KEBENARAN bongkar maka akan bertambah malu laaa TH.

Inilah salah satu kemusnahan wang UMMAHHHHHH!!!!! Mereka gunaka Hotel ini sesuka hati mereka. Mereka perabih duit sesuka hati mereka. Pada mereka peduli apa!!!! Bukan duit mereka. Mereka sapu wang Koperasi Wahaduhai dan enjoy seperti syaitan...

MAJERIN AL TIKUSI wajib buat DI dalam kes ini. Tangkap siapa pencuri peralatan Hotel yang bernilai ratusan ribu. Hallooo tikus!!!!jangan double standard tak dakwa keluarga TH yang terlibat dalam kes ini.
Majerin Al Tikusi jangan bagi kawe pecah rahsia siapo kau sebenornya... Sejarah skandal kau dalam tangan gue....Lawyer KL manyak cerita hal sosial kau pada aku.

THINK AND RETHINK


No comments:

Post a Comment