Monday 21 January 2013

BERITA TERKINI. MAJERIN AL TIKUSI KICK SENIOR MANAGER

Telah KEBENARAN duga. TH yang pura pura konun konun sudah tak ada kuaso. MAJERIN sudah tamatkan kontrak seorang Senior Manager MAT MAEL UMARI dari Kola Kerai.
Sebelum ini di buat DI dan sengaja cari salah. Di tudoh konun jual aset syarikat. Di tudoh hasut staf zon timur  lapur pada pejabat buroh sebab tak bayar gaji.
Begitu berhemah sunggoh syarikat MLM yang ada Panel Syariah lakukan KEKEJAMAN tak berperi kemanusiaan pada staf sendiri.
KEBENARAN di fahamkan ada lagi seorang SENIOR MANAGER dari KOMPLEK HARAPAN JAJAWY yang menjadi target MAJERIN AL TIKUSI dan DOREMON ZAI AL LUPA DIRI.  Dua anjing TH ini makin lama makin bersifat dajjal dan melakukan kekejaman demi kekejaman. Parah!!!!!!!!
PEGUAM BERAK MAJERIN AL TIKUSI & CO

Hari ini juga beberapa JPS yang masuk KeKAISARAN telah dihantar surat (nampak macam ayat PEGUAM BERAK MAJERIN AL TIKUSI & CO). Di tahan bonus!!!! Kepada TH yang sekarang ini jadi TUAN GURU OSRAH!!!!! Kooo tahu kan kenapa mereka cari rezeki tempat lain?? Ko tahu kan ko lambat dan tak bayar bonus??? Ko tahukan HARAPAN dalam keadaan gawat??? Ko tahu kan mereka ada anak bini, rumah, kereta yang perlu di biayai???? Ko tahu kan simpanan mereka makin hari makin susut??? Jadi!!!! apa kah Ko nak suruh mereka ini makan botol obat HARAPAN, ikat perut dengan batu???
Jadi kenapa Ko zalim sangat nieeeee??? Ko lupa pada Tuhan keerrr?????

TH!!! Ko tahu kan DALANG yang menghasut mereka mereka ini adalah Budak Pendek Al Murato?? Ko tahu kan dia round satu Malaysia satu masa dulu nak buat Koperasi dan Yayasan Transfomer... Ko tahu kan dalam setiap ucapan di maki TH macam macam. Ayat paling dasyat adalah HARAPAN dah nak mampus!!!! Ko sendiri pernah sms ugut nak saman Al Murato. Sekarang ini masukn semula ke HARAPAN dan menjilat jilat TH.. Chisssssshhhhhhh TH Ko sekarang sudah lupa diri yeeeeee.

Kepada MAJERIN AL TIKUSI yang sekarang melalikan TH di sebabkan dia pandai nenen TH. Aku tak pasti samada benor or tidak. Kalau tak benor tuuu maap leer.. Ada komen masuk ke Blog ini macam macam pasal skandal hang. Aku tak akan publish kalau tidak ada bukti kukoh. Itu prinsip tegas aku. Dan aku harap jangan ada yang hantar mari foto foto tersebut. KEBENARAN hanya nak maklumkan blog ini untuk pastikan semua orang tahu kisah benar di sebalik HARAPAN. Kalau ada sapo sapo nak email gambar cinta MAJERIN boleh inbox ke FB Duridebunga

Kepada team MPB dan ahli osrah dan juga Ost Ja, Ost Mizuno Kelate, Ost Jahir, Ost Yuz Kedahi, Ost Nano, Ost Aly dan Jelamaan Ost ost sekelian. Tepuk dada tanya otak hati. Zalim atau tidak mengenai isu pemecatan pemcatan dan tekanan tekanan TH, MAJERIN dan DOREMON ZAI pada staf staf. Yes or No? Jangan jawab " Emmm Ana tak tahu deh, Ana tak nak campur tangan, Ini urusan dalaman HARAPN"... maka akan celaka lah engkau kerana tidak berani menegak keadilanm terhadap staf yang di zalimi.. Aduhhhh!!! dalam ceramah dan koliah.. korang lantang hentam UMNO!!! Ko lantang sergah pada Mufti Mufti yang jadi Ulamak bisu bisul!!!!.. Sekarang bila terkena batang hidung ko orang diam, off HP, pura pura tak tahu, buboh kapas dalam telinga!!!!huuuuuuweeekkkk takut kena delete bonus yeeee....
Atau pong dalam hati kooo berkata" Lantak leer...janji aku boleh sapu bonus... staf pergi mampus"

Kepada JPS  yang menerima surat tunjuk sebab masuk MLM lain. Al Murato telah sms merayu pada beberapa JPS memujuk untuk kembali ke HARAPAN. Samada nak masuk semula atau sebaliknya pandai pandai korang. HARAPAN tak boleh sewenang pecat korang dan tahan bonus korang kecuali mereka ada bukti kukuh ucapan korang mengutuk, menfitnah maki syarikat HARAPAN. Kalau sekadar korang masuk syarikat lennn mereka hanya ada hak untuk potong bonus 'S' saja. Korang pakat satu hati lapur pada Kementerian Perdagangan Dalam Negeri, keluar statement dalam MEDIA dan lakukan apa saja untuk dapatkan HAK engkau.

Walao apa pong aku masih kasihan staf KOMPLEKS HARAPANN JAJAWY yang di benci sangat oleh MAJERIN. Tak tahu kena apa. Staf PENCAKAR LANGIT pong meluat luat tengok tingkah laku dia. Al maklum laaa bila dah nikah dengan TH maka lagi sakan leer.

THINK AND RETHINK.

No comments:

Post a Comment