Monday 7 January 2013

PEMIMPIN & JPS YANG DI TELAN MATI MAK DI LUAH MATI BAPAK

Akhirnya mati kedua duanya. Inilah kisah sebenornya yang terjadi pada semua kita. Di mana SYARIKAT HARAPAN kini menjadi BIG PROBLEM. Ramai JPS JPS yang sudah saban hari di kejor BANK!!!!. Kereta dan Rumah tak bayor berbulan bulan. Sudah di BLACK LIST. Kos Tadika, Sekolah, Makan Minum waduhaiiiiiiiii!!!! Pak TH boleh bilang "SABAR"

Kepada TH yang sentiasa gagal kami hubungi!!!!! Kalau tidak mampu bayar bonus kenapa guna kuasa sekatan zalim pada kami. Izinkan kami buat MLM lain dan dalam waktu yang sama jangan sekat sekat bonus kami. Itu zalim namanya!!!! Buang laaa ayat SHARIAH. Memalukan sistem YAHUDI. Terok burok YAHUDI tidak sezalim TH yang ambil tindakan sesuka hati tanpa di panggil membela diri dan main pecat pecat saje....

Pasal aku janji JPS puhhhhh!!! Siapa lawan mampus laa korang. Pada perjanjian dengan pelabor!!!! kueeeehhhhh main bo layan dan tak bayar dan tak nak ngaku salah. Undang undang agama apa ko pakai!!!!

KEBENARAN ada membaca FB teman teman yang menuduh blog ini fitnah dan berbuat dosa. Tapiiiii KEBENARAN nak minta mereka yang cakap macam itu suloh muka dulu. Anda yang berkata begitu sebenornya di belakang mengutok kuat TH. Sebelum ini mereka ini datang jumpa KEBENARAN dan luah luah termuntah sikap TH yang ego ego. Seperti biasooo STANDARD pengampu dan TH pun suka di ampu ampu puji puji, maka dianya jadi hero pulak. Jangan bagi KEBENARAN bongkar tindakan tindakan sikap TALAM DUA MUKA ini. Nanti TH terkejoooot kejot.

Kepada TH yang gagal kami hubungi dan kepada JPS yang masih mengampo ampo kerana menagih bonus!!! Bila kami datang secara elok menuntut dan menagih hutang. Bila kami terpaksa meredah mencari TH berada di mana!!! Bila kami akhirnya terjumpa TH. TH kata dengan gagup gagup " ttttungguuuu", maka kami pong wait wait dengan sabor. Hampa nak tau tak???? TH menyusup hilang dan kami tunggu dan akhirnya Pendekar Lapok TH bagi tahu TH dah pulang. Menantang SYARIAH apo yang kau bawa????
Masa kami bawa wang bukan main layan sakan. Lepas itu puji puji kami dalam program. Masa kami nak minta wang TH buat kami macam anjing kurap. Weiiii TH!!! Weiiiii!!!! Sampai bilo kau nak macam nie.....

Kerana sikap ini lah maka kami guna saloran blog blog dan FB untuk nak maklumkan sikap TH sebenornya bukan seperti mano yang beliau tampilkan. Dan kami akan terus bongkar bongkarkan kezaliman TH terhadap staf, pengedar, JPS dan supplier.

Kerano TH adalah manusia lidah bercabang dan selalu suka mungkir janji.

Kalau korang tanya pada diri korang pong macam macam benda yang dia janji!!!

Manusia seperti ini tak ubah seperti seorang munafik apa bila berkata dan berjanji dia selalu mungkiri. Dan dia memerangi kita dan memfitnah sesiapa yang dia tidak suka.
\
Majerin & Doremon adalah dua betina yang lupa diri di layan TH. TH dan Majerin lebih baik korang nikah cepat cepat.

THINK AND RETHINK




No comments:

Post a Comment