Sunday 6 January 2013

PERANG PHYSCOLOGY BERMULA


SEKADAR GAMBAR HIASAN, TIADA KENA MENGENA DENGAN PERMAINAN TH YANG MENGANGGAP AHLI-AHLI SEPERTI HAMBA ABDI.

Sekali lagi TH tersenyum kerana dengan sedikit pembayaran bonus, yang yang dibayar menggunakan duit pinjaman dari PAK ARAB, ahli-ahli yang masih bangang setia, telah mula memulakan serangan untuk menarik kembali orang-orang yang telah meninggalkan syarikat harapan. Mereka yang telah meninggalkan SYARIKAT HARAPAN telah sedar dengan penipuan Penipu UMMAH ini yang menjual agama untuk kepentingan sendiri!

Semua managemen yang telah meninggalkan syarikat HARAPAN sedang menjadi sasaran utama dalam strategi gelombang pertama ini. Mereka akan mulakan sekali lagi fitnah-fitnah bahawa pengurusan sebelum inilah yang telah menjadi punca kehancuran syarikat HARAPAN.

INGATlah wahai UMMAH, siapa boleh transfer duit akaun syarikat harapan ke anak dia berjumlah RM 400,000-00!! Takkan management kut. Dia sendiri menghancurkan pengurusan kewangan. Jgn nak tuduh sana sini!!

Kepada mereka yang telah dibuka pintu hati menyertai syarikat keKAISARan, Al Had** dan HALAL punya GEL, berhati-hati kerana serangan fitnah bukan sahaja atas pertuduhan pecah amanah yang tidak wujud, tetapi asas keagamaan juga diguna pakai. Keji!!

Tetapi jangan risau semua, KEBENARAN akan sentiasa memantau strategi mereka dari masa ke semasa dan akan maklumkan di dalam blog ini, dan sekarang orang ramai sudah mula tidak percaya pada TH dan hamba-hamab abdi penyebar maklumat palsu mereka ini.

AMARAN kepada TH dan hamba-hamba abdi pelakon dpn TH sebab bonus dan membuta tuli taksub dengan Penipu UMMAH ni, semakin anda cuba mengganggu mereka, semakin KEBENARAN membongkar segala info yang KEBENARAN dapat dari orang dalaman TH sendiri!

THIS IS MY PROMISE!!

I WILL FIGHT FOR UMMAH!!]

THINK AND RETHINK


No comments:

Post a Comment