Tuesday 8 January 2013

WAKAF MANHULL HARAPAN

SIJIL WAKAF TANAH & BANGUNAN
Pemegang sijil ini dengan akal yang sempurna(tak gila) dan ahli tabaru' telah membeli sebanyak setengah kaki persegi dalam skim rancangan tanah jualan untuk wakaf(tanah&bangunan) di dalam Bahagian HAK MILIK NO LOT 385, MUKIM BACHELOR, KUBANG BEMBAN, DAERAH KUALA YOUNG, KEDUH dan yang berkaitan dengannya. Berharga RM 100.00 bagi satu kaki persegi daripada pemegang amanahnya.

Maka,
DENGAN INI SAYA MEWAKILKAN KEPADA PIHAK PENGURUSAN MANHULL UNTUK MEMBELI DAN MEWAKAFKAN BAHAGIAN INI BAGI PIHAK SAYA NIATKAN.

Pengesahan Oleh:

Ostat NANO

######KEBENARAN sudah tanyo pada semua orang termasuk staf & bekas staf dan juga bekas Panel Shariah.  Semua sengih sengih sampai nampak tahi gigi. Depa bilang " Ana tak tahu ".SENGIH SENGIH KERANG.

Setahu KEBENARAN itu tidak temasuk Tanah Wakaf Bukit Selambu milik orang tua Happip al kurusi. KEBENARAN nak tahu dan semue yang menwakafkan pong nak tahu;

1. Jumlah wang yang di wakafkan berapa? kutip, potong bonus, potong gaji.
2. Sapo dia jawatan koasa wakaf ini. Sapo pegang rekod semua ini.
3. Awat pulak Manhull hutang ratusan ribu melibatkan sewa, gaji, supplier dan macam macam lagi?
4. Sudahkah Wakaf ini di daftarkan di MAIK?????
5. Benorkah ada tanah yang telah di jual pada sorang koperat. Lokasi tanah dan bangunan itu di Kola Nerung.
6. Ost Nano buat pao sekarang?

TH di minta menjelaskan ini secepat mungkin. Mungking juga Panglima Lapuk keliling TH boleh keluarkan kenyataan. Or Mrs Majerin(dah kawin) & Doremon Zai (An An An An Doremonnnnn)




No comments:

Post a Comment