Friday 25 January 2013

MAJERIN ALTIKUSI & DOREMON ZAI AL LUPA DIRI TAK MAU BAYAR TUNGGAKAN

KEBENARAN dapat perolihi maklumat terkini 2 ekor ini bertegas tidak mahu bayar sebarang tunggakan kepada staf Komplek Jajawy yang di tamatkan perkhidmatan. Inilah satu lagi kerja syariah HARAPAN bagi memastikan lagi HARAPAN berada dalam situasi syariah. Kedua ekor haiwan ini selesa dengan layanan istemewa dari TH. Suka suki mereko laa nak buat apo. Semue yang mereke buat syarie belako.

Jangan leeer korang heran heran dengan sikap Doremon Zai lupo diri. Sudah manyak aduan dalam blog ini menceritokan sikap berdebal debab Doremon Zai maki herdik bila ada yang nak tanya hutang. Mungkin kerano bila stay kat KL makan kuat. Haloooo!!!!! Doremon Zai!!!!! sampai bilo ko nak sombong?
FOTO TERKINI DOREMON Zai DI BANGUNAN PENCAKAR LANGIT

Sudah samapoi ketikonyoo Staf Komplek boleh berarak ke Pejabat Buruh dan KWSP dan laporkan hak korang. Jangan segan tauuu.

Mereko lupo pada hadis tentang betapa Rasul saw menegaskan upah wajib di bayar kepada pekerja sebelum keringat hasil dari kerja itu kering.  Yang mereko ingat amat sangat adalah bila duit Pak Arab masuk TH perlu top up & cuci the mangkuk secepat mungkin, renovate rumah bungalow yang baru.

Mampuh giii leer pada staf. Ko nak makan rumput keer, nak makan pasir keeer. Paling mudoh TH jawap "rezeki di tangan Allah dan bukan di tangan saya". Ini jennihh manusia cakap nak pelepas diri.

MAJERIN AL TIKUSI  NAIK KETA TH
Pada seluruh warga HARAPAN, hari ini Ko belajar mengenal apo yang di katokan "MUNAFIK" . Bukan sonang ko orang nak belajor semuo ini. MUNAFIK ini licik orangnyo.

Pada JPS JPS yang dok gila osrah HARAPAN adeeeeeeeeeh!!!!!! Tok usoh berlakon lakon looo.. Niat ko orang " Nawaitul datang osrah arbaa sebulan kerano aku nak bonus"!!!. Dalam zikir zikir Ko minta minta ler bonus di bayar dan kalo tak bayar pada orang bawah dan staf tak kisah ler.


THINK AND RETHINK

No comments:

Post a Comment