Wednesday 23 January 2013

BERITA DUKA NESTAPA BUAT WARGA KOMPLEK

Dengan MEMO sekeping inilah melambangkan syarikat konun konun masa depan umat Islam bergantung harap dengan perjuangan halal & berkat.

KEBENARAN COPY PASTE MEMO INI:

Hari ni kmi staf kompleks pakat2 dpt surat penamatan kontrak kerja yg berbunyi : "Perkara: Notis Penamatan Kontrak Perkhidmatan dan Penyerahan Tugas. Sila ambil maklum, berdasarkan pihak syarikat menghadapi kegawatan kewangan yang amat kritikal, pihak syarikat dengan dukacitanya tidak dapat menyambung kontrak perkhidmatan anda."

KEBENARAN mengucapkan salam kedukaan di atas apa yang menimpa tuan dan puan semua. KEBENARAN duka cita teramat sangat di atas sikap ambil mudah menamatkan tuan puan dengan hanya sekeping nota MEMO.
Sikap ketidakperi manusia ini wajib di tentang. Warga Komplek sebahagian besar adalah pejuang lama yang habis habisan mempertahankan HARAPAN.
Warga Komplek tidak pernah meminta minta yang bukan bukan dan menerima sekadar apa yang di berikan
Warga Komplek berjuang kerana laungan TH selama ini HARAPAN adalah satu ummah yang membela nasib agama.
Warga Komplek tidak boleh di sama kan dengan warga Pencakar Langit.
Kepada TH, Majerin dan Doremon.
Ko lupakan ramai ibu tunggal yang bekerja di situ?
Ko lupakah ramai ibu yang bekerja mengharapkan sekupang dua membiayai perbelanjaan anak?
Ko lupakah ada sang ibu yang mencari nafkah kerana sang suami menderita sakit?
Ko lupakah?

Pada TH yang puro puro mengaku tidak ada kuaso kerana semua urusan di serahkan pada Majerin dan Doremon. Kemunafikan ko sudah makin terserlah sekarang. Tanpa ada rundingan dan pertemuan mako ko dengan zalimnya mengarahkan MEMO itu di keluarkan.

Pada Doremon Zai Al Lupa diri!!! Sikap ko kebelakangan ini sejak menginap di KL sudah ego. Anjing pong tidak lupo pada dirinyo. Ko manusia kenapo lupa diri?

Pada Majerin Al Tikusi!!!! Kedatangan ko ke HARAPAN sebenornya ko merancang untuk memporak peranda perjuangan HARAPAN.

Kepada JPS yang masih mendendangkan lagu TEMAN SEJATI!!!! Piiiiraaaah... Koooo perjuangankan sebuah kezaliman. Kopi RODOXXX membunuh staf staf HARAPAN. Ko sujud syukur kerana dapat bonus, tapi ko bisu bisul bila trajedi malang menimpa staf HARAPAN. Syariah kaaaah koooo!!!!!
Lebih baik JPS keluar dari donia pembohongan. HARAPAN sudah mengaku mereka kritikal? Jangan jadi manusia yang mengharap wang bonus tapi tidak menentang penindasan kepada staf. JPS kaan banyak tok guru PAS. Lihat kembali selama ini apo sebab ko lawan UMNO. Sebabnya ko tuduh UMNO menindas hak rakyat. Hari ini ko di uji oleh Allah swt sejauh mano keikhlasan ko semua. Jangan jadi 2X5. Lu orang cakap olang UMNO jahat!!!! Sekalang orang koo lagi jahat!!!!

Ingat semua sekali!!!! Kezaliman tidak dapat di tutup dengan pembohongan dan penipuan penipuan munafik!!!
Janji koo selama ini hanya sebuah khayalan untuk memabukan dunia yang mencari keamanan Halal.
Rupenya ko adalah haiwan jadian yang sanggup lakukan apo saja...

THINK AND RETHINK















No comments:

Post a Comment