Tuesday 22 January 2013

AKHIR NYA MEREKA MENGAKU KAWIN

Tuuu leer... Kawe dah cakap.... Tapi orang tak caya!!! Sekalang lu sume sudah tau.. Ini punya TH cinta monyet. Kawin sudah full quota. Bila jumpa itu Majerin, entah apa benda yang dia gila sangat!!!!. Kepada pompuan pompuan JPS aku sudah dengar ramai yang cakap!!!!" Kalau TH kawin sama Majerin sah mereka akan tinggal HARAPAN"...Hihiii Hu wawawawa!!! Syarikat sudah goyang goncang nak reban kau boleh heppy appy kawin. Duit dapat RM 5 Juta  habihhhhh leeeerrr....korang

Bukannyo aku menentang POLIGAMI, tetapi kerakusan TH mengabaikan hak isteri lain tidak melambang ciri akhlak seorang yang bersyariah.  AWAS TH,,, Nanti ko jalan herot di akhirat sebab ko tidak adil pada Isteri len!!!

Makonya ada yang akan PADAN MUKA pada RIDA Taman Memerang yang mungkin akan terjun laut. Dia pernah ugut nak terjun laut di waktu Program SERABUT HERBA.. TH akan kata terjun laa supaya aku akan TOP UP lagi.

Makonya habih loor harapan Mizafam nak u turn balik pasal sistem TOP UP telah segera di ambil Majerin. Maka habih laaa riwayat Dedy, Kayurol dan Nijam dalam HARAPAN. Moga ko berjaya jual sabun sabun cuci muka dan cuci baju. KEBENARAN doakan yeee.

Pada Kak Ayati, Kak Acemah & Kak Rida Taman Memerang sila ambil contoh HERO BUNGA FIZANHA yang boleh bersatu hati, duduk serumah, jalan makan angin sekali.  Jangan ikut AL MURATO yang terikut tarbiyah TH cerai bini kesayangan dio....kecian!!!! anak anak..hu hu huh huh... Kerana si bapak menggatal anak hilang kasih sayang. 

No comments:

Post a Comment