Monday 21 January 2013

DOREMON DAH MULA MENANGIS! SEDAR DIRI LA WOI!!!



"Terima kasih la sebab bagi pahala free.. Ingatlah kamu masih ada anak dan keturunan.. Nanti mereka akan kena templaknya apa yg kamu buat hari ini..Ingatlah Allah itu ada..Ingatlah.."

Ini petikan yang keluar dari mulut DOREMON ZAI AL LUPA DIRI, kebenaran cut and paste. Kenapa Cik Doremon...? Cik tak ada keturunan ka? Cik yang jadi riak dan takabbur, lupa diri dan mula kurang hajar dengan semua orang, pelabur, senior staff harapan dan semua orang yang kenal cik dari dulu sampai ke la ni, dah meluat kat cik.. sorry, Kebenaran tak boleh nak kawal kemarahan dan kebencian masyarakat pada cik. Yang kena templak sekarang ini cik Doremon adalah anda sendiri. Kurangkan sifat jilat dan kipas TH. Ingat Cik Doremon, anda juga akan ditendang keluar suatu hari nanti Cik. Jangan tambah kebencian orang pada Cik dan Cik beraksi seperti orang alim pulak! Cik duk buat kat semua orang keturunan Cik nanti tak kena ka? :) Sabar ya Cik Doremon. Hakikat kaki kipas memang macam ni Doremon. Macam barua Jepun zaman dulupun ramai orang benci jugak kan? Sabar ya Al Doremon kaki kipas TH al Pengkhianat ya..


Semua ini untuk Doremon sedar kesalahan, tapi kalau cik Doremon tu betul, teruskan lah sifat itu ya. Menegakkan benang yang basah ya Doremon? 
Nanti, kalau team KEBENARAN fokus kat Cik Doremon, habis terbongkar semua kan..sabar ya cik Doremon. Team Kebenaran tengah kumpul bukti:)





No comments:

Post a Comment