Monday 28 January 2013

Al MURATO BAU HANGIT AKUI PROGRAM HAMBAR


KEBENARAN menerima info kemurongan gila dalam program Kongsi Kongsi yang di buat di Bangunan Pencakar Langit.  Al Murato yang berikrar untuk speed 300 % nyata cakap tak serupa bikin. Sapo mau caya maa!!! Ko pergi mano pong semue orang wajib  sembang royak HARAPAN nak bohong gapa lagi!!! Hutang poloh poloh juta!!! Nak ajak ko orang bisnis cara nabi!!! Huuweeek… Ko bagai Ketam Batu nak ajar anak ko jalan betul. Ko pong herot sial.

SAY NO TO MAJERIN AL TIKUSI
Nabi tak hutang juta juta kencing kencing prit and after that cari Peguam Majerin Al Tikusi nak lari hutang. Nabi tak ajor kito pecah akad kerano TH amat amat terkenal suko ubah ubah janji sekejap begini sekejap begitu. Nabi tak ajor ugut kalau tak meniaga dengan beliau akan keluar laa dari jemaah dan mengeji syarikat lain. Nabi tak ajar untuk cari cari alasan pecat pecat JPS JPS atao main ugut tahan bonus. Nabi tak ajar lari lari dari pelabur dan penghutang dan isitihar mereka ini sebagai musuh.

Dan yang paling penting penting ost ost oiii tak ada sunnah yang ajar asas utama perjalanan sesuatu jemaah atau ummah berdasarkan meniaga???? Kerana kito semuo ikut kerja bidaah inilaa maka semua kita selama ini bertuhankan TH. Mau tidak mau terima hakikat ini kita telah bertuhankan GOD FATHER TH. Sappo lawan atau tegur TH akan kecundang dalam jemaah ummah.. Ye kaan.. Keputusan muktamad adalah GOD FATHER TH.. Salah pong kita ikut!!! Ye kan!!! Ust Nano jawap!!! Sebab itu sedor tak sedor bangun pagi ingat HARAPAN, pagi petang malam ingat HARAPAN, doa doa tak lupa pada HARAPAN, Mungkin ost ost jadian akan sebut “tak!!! Kami masih letak aqidah di hadapan”, tapi hakikatnyo ko tepok dada tanya kepala otak korang. Benorkaa?? Syrik & Shit!!!!

Nabi tak ajar leer bila ada yang nak bagi duit di sambut dengan red carpet, tapi bila dia nak mai tuntut hutang hantar Doremon Zai Al lupadiri bebahasa kurang ajar dan herdik mereka. Ramai dahh yang terkena!!! Maklum laa Doremon Malaysia nie boleh kembong macam BUNTAL menyebabkan orang pong seriau laa.
WAJAH DOREMON BILA BERDEPAN DENGAN HUTANG

Nabi tak ajar cerai tinggal bini kerano nak meniaga MLM!!! Nabi tak main hantar memo sekeping terajang hamba abdi tak bayar upah!! Kan kan kan kan…  Eh eh ehe dah berapa kali ko mimpi jumpa nabi!!!!! Hhihuhiiiijuu Ko sekarang malam malam mimpi Majerin Al Tikusi nenen ko…





Yang Koo rang ajar itu sebenornya bukan cara Nabi. Ko nak tahu yang lakukan sekarang adalah cara BABI!!!. Ini kerano BABI main sondol sesuka hati aja. Ko suruh orang ikut Nabi sedang kang tindak tanduk menanduk Ko bagi seekor BABI!!!

Sohih bila TH, Majerin Al Tikusi, Doremon Zai Al Lupo diri & Al Murato Bau hangit baca artikel ini akan geleng geleng kelup kelepap, peluh pelih, gatai garu rata.
Ada JPS yang bagi tau Al Murato frust tertongek tongek kerana yang hadir ramai muko muko yang tarikh luput expired dan sikit sangat muka wajah baru. Ada pong wajah baru mai terpinga nganga menatang jadah apa aku hadir.  JPS yang nak buat testimony kejayaan pong senyum sumbing kambing dok nak ghoyak gapo.

Mulo dulu nak kumpol 100 orang baru di Komplek Jajawy. Yang mai muko tua tua nak luput tarikh JPS. Kalu laaa dalam FB macam macam komen komen sekadar melayan perasaan hati hahahoooo HAPARAN BANGKIT GELEMBONG KE DUA….. cuiiiiiiiihhhhhhhh. Habih jeee program, JPS pong sendiri kutuk program ini. Alasan niat hadir kerana BONUIHHHHH… 

Kali ini buat kat Bangunan Pencakar Langit… AL Murato bilang sama aku mau speed gila babi hutan 300%. TH kena hati hati sama ini barua. Larinya JPS JPS adalah kerana sikap talam dua muko Al Murato. Depan TH cium dan penuh dengan kata kata pujangga tempang. Belakang TH dia leer pakar kutok, ugut nak buko MLM sendiri dan ini laaa akibat kenapa Mandiros, Iksrulid, Haismail bareta, Yeop Yap Seng Al Majlis, Azamo, Safsatu, Syhuir dan ramai lagi belah. Bukan kaaah perjumpaan sulit di buat di rumah Al Murato Bau Hangit???? Sekarang dia patah balik dengan angan angan bonus puak puak ini dia nak isap overidding.  Ini leer manusia penting diri. Bukan sajo penting diri dalam MLM, tapi penting diri dalam rumah tangga. Kalu laaaer tak penting diri tak lee Ziahfau Dinsu di cerai!!! Keciannnnn anak anak!!!!! jadi mangsa kegatalan si bapak. Kalau TH ada peluang pasti dia akan Topup.

Hari ini pulak Bengkel Agen Lunggok Stok. Kebenaran belom dapat apa apa info lagi mengenai itu.
Pendek cetanyaa. HARAPAN tak usoh deeh berlakon lakon. Entah apa ucapan dayu mendayu TH pada para JPS tidak akan menutup sama sekali KEZALIMAN TH, MAJERIN dan DOREMON ZAI pada staf Komplek yang di buang bagai anjing kurap tanpa pembelaan. Al Murato Bau Hangit!!! Ko akan bertanggung jawap atas tindakan sulit ko memecah belah JPS dari dalam. Ko jangan nafikan semua ini. Bukti yang cukup menanti ko. Ko makan leer bonus puas puas sebelum kau di soal nanti. WHATEVER tidak mereka tambah cerita. Semua adalah benar dan hanya di edit edit nama khas saja bagi keselamatan diri. Ingat!!! Ujudnya WHATEVER adalah kerana kezaliman TH yang tidak mau menerima pandanagan dan teguran. Semua orang pong tahu. Sapa berani tegur bini bini dia dan salah mereka akan di kick dan di fitnah. Sungguh 3 menatang ini akan bertanggung jawap kerano mempermainkan nama agama dalam HARAPAN.

THINK AND RETHINK

No comments:

Post a Comment