Monday 28 January 2013

SURAT UNTUK TUJUAN TAJA SEMULA


KEBENARAN dapati bilamano Program Kongsi Kongsi gagal, makonya langkah berikut ado laa mengambil peluang rakusi rangkaian orang len yang kononnya tidak aktif. Maka HARAPAN tak obah seperti projek rasuah pengundi.  
Siapa yang dapat MEMO GOD FATHER sila teliti apa tindakan liar liar mereko ini.

THINK AND RETHINK.

E mail dari Cikgu Sanu

Assalamualaikum.

Saya ingin mengucapkan tahniah dan thank you atas keputusan GOD FATHER TH dan ahli Majlis Perbandaran Bebedal kerana membenarkan mereka yang tidak aktif sejak Jun 2012 ditaja semula bagi menyemarakkan lagi kebangkitan HARAPAN 2013. Keputusan ini adalah tepat pada masanya.

Saya ingin menarik perhatian mengenai isu JPS yang mempunyai rangkaian di Perak tetapi telah melompat ke syarikat lain dan dalam masa yg sama giat memujuk rangkaian mereka berpindah syarikat. Beberapa org leader yg berpangkat PJK, PRU dan PLKN yg sebelum ini berada di bawah JPS Ikrikalid (aktif PPS) JPS Yeop Yap Seng Al Majlis, (aktif kekaisaran) JPS Sabru Ahmadu al Hajimah, (Hal gelu & Al Dahhad) & JPS Asimun Kaludu (stokis al Dahhad) berjumpa saya dan  ingin aktif semula setelah setahun berdiam diri  dan ingin bergerak di bawah JPS yg aktif bersama HARAPAN.

Untuk kebaikan syarikat di masa depan... saya merayu agar leader-leader yang ditinggalkan ini dapat membawa bersama rangkaiannya sekali (biasanya suami isteri, saudara mara & rakan2 rapat) untuk kembali aktif dengan menukar penaja lain yang sedia membantunya membuat homeparty bagi mengembang dan merancakkan lagi gelombang kebangkitan HARAPAN menjelang 2013 ini.

Harapan saya semoga proses penukaran penaja ini  dapat dibuat dengan kaedah yang jelas seperti surat @ email pengakuan dari leader terlibat kpd pihak syarikat tentang kesediaannya menukar penaja untuk kembali aktif dan melonjakkan HARAPAN menguasai pasaran donia menjelang 2013.

Harap rayuan ini mendapat pertimbangan sewajarnya daripada pihak GOD FATHER TH .

Terima kasih.

........................T.T...........................................
(JPS MOHAMAD SANU BIN  RAHIM)

No comments:

Post a Comment