Wednesday 26 December 2012

MAKIN HARI MAKIN MELAMPAU!!

ADOOOOOOOOOOOIYAI...


Makin hari makin menjadi perbuatan jahat MAJERIN. Dia dah mula cari gaduh dengan pengurusan dalaman.

WOI MAJERIN! Hang tak baca ka blog ni?! atau hang memang bodo piang! Ramai staf-staf lama penaik syarikat harapan! Hang tu tak layak pun nak maki hamun staf-staf lama!!!

Kalau nak nak tau perempuan oiiiiii, depa, staf-staf lama ni, dah ada dah waktu kompleks mula-mula ada, bentuk macam reban ayam dulu.

Hang masuk tunjuk pandai, waktu dah dapat bangunan pencakar langit! So jgn duk kata mereka-mereka ni tak kenang budi na!

Jgn sampai dalam syarikat harapan tinggal hang dgn TH ja. Tapi...erm..mungkin juga ini agenda dia. Sapa tau. Dia nak tunjuk performance hebat dia, pastu TH sayang cot-cooooooot kat dia.

MAJERIN! Dah ramai dah mana-mana yang duk rapat dan mempertahankan TH membuta tuli dah kecewa. Last-last kena kick keluar! Dah jadi orang normal balik, dan baru jumpa team kami, buat kesian, duk kata, depa baru tau TH macam tu! sorry..To late! ramai ustaz-ustaz, dan pak lebai-pak lebai yang duk pertahankan perbutan zalim TH ni, menyesal.

Tapi kami tau, depa ni manusia biasa dan kaki ampu..so kami maafkan mereka atas dasar mereka manusia biasa yang dah menyesal atas perbuatan mereka.

Tapi MAJERIN sekoq ni rasanya dia keluar syarikat harapan atau kena buang nanti, muka dia kena ludah. Dengan staff dan dengan ahli-ahli syarikat harapan, dan Pelabur.

Manusia kuang hajar macam MAJERIN tak lama..tak lama..

Dan yang TH duk harap bantuan dari langit dalam  salah satu tema dia punya program nak tipu orang lagi, nak minta la orang ramai sedar!

Sat gi kut duk minta bantuan dari langit, bala bertambah kut. INGAT, ramai orang dizalimi oleh syarikat HARAPAN, TH dan MAJERIN EXPIRED, duk tadah tangan ke langit. So tengok la, doa sapa yang di ijab ya. OPS dan ingat, untuk nak hadir program dia, pastikan membawa duit pendaftaran yang cukup dan bersiap sedia untuk fasiliti yang ala kadar atas nama perjuangan. Kena faham la, kos kena kurang sebab nak bedak-bedak untung program antara TH dgn pakar web (konon pakar) yang dari terengganu tu!


THINK AND RETHINK, pandanglah ke langit   

No comments:

Post a Comment