Wednesday 26 December 2012

INILAH JALAN KAMU

INILAH JALAN KAMU..

Dulu, jalan gelita kita suluhkan lampu,
musuh berdepan kita bersatu,
jauh naik berjanji padu.
kengan pahit menjadi perindu..
kerana inilah jalan kamu..

Bila dah senang, kulupakan kamu-kamu,
dengan doremon @majerin kusudah bertemu,
Dia lah sekarang intan, belian, jantung hatiku,
doremon kata staff2 semua bodohh aku setuju;;
sekarang ceo kami adalah doremon ku..
padan muka hangpa semua, duk sangat nak jek aku,
terima lah padah,
kerana ini jalan kamu..

Kini gelombang tsunami tahap maksima
saya dan Majerin @ Doremon tetap bahagia,
yang sengsara kamu, ahli, staff dan pengikut setia,
hidung kamu dicucuk bagai hidung lembu gila,
sapa berani melawan aku tahan bonus dan gaji hangpa,
jangan marah ya..kerana
kerana inilah jalan kamu..

Doremon ku sayang makin menjadi,
sombong dan bongkak style kami,
staff lapor labour kami boleh ganti,
staf tak setia akan kami tohmahi,
pelabur merayu meminta wang, kami buat buta tuli,
saya akan tetap jaga semua kaki pengampu,
kerana inilah jalan kamu..

bersambung..




No comments:

Post a Comment