Monday 11 March 2013

WAYANG JUALAH, HIBBAH DAN WAKALAH PUNCA SEGALA KERUNTUHAN

KEBENARAN telah lamo meneliti kerja wayang HARAPAN yang hanyo menjadikang shariah sebagai kulit kosmatik di manonyo ini semuo hanyo untuk usaho menarik pro Islamik distributor masuk dalam Harapan. KeHiprokratetan GOD FATHER yang sanggup melakukang ini merupokan antara punca utamo kenapa Harapan lingkup piang hingga tak mampo bangkit. Mana bisa ko lawan Tuhan!!!!! Ko hanya menggunakan agama untuk tujuan diri ko.

Akad Juaalah yang akui bersama dalam plan pemasaran kini sudah di lacurkan dengan tujuan nafsu serakoh lapar kebulur bonuih. Begitu mudahnyo bertukar hukum hanyo dengan persetujuan beberapa JPS hasil jolokan Al Murato memindahkang beberapo akad juaalah ke hibbah. Hukum fekah apo yang ko oreng pakai entah leeor. Tapi yang jelas kenapo ost ost yang ada di situ membisu bisul? Apakah ko orang sanggup di rasuah sebegini. Malu leeor sikit wahai ost ost. Jangan hanyo ko nak menghukum Kebenaran pembawa fitnah!!!! walhal ko oreng tak obah seperti ulamak ahli nerako yang tunduk menyembah di hadapan pemerintah zalim. Tiket syurgo tidak hanya dengan menutop aurot, purdah, solat wajib dan sunnat dan amalan lain. Manusia yang ada ilmu seperti paro ost wajib menegah tindakan yang mencemar nilai MLMS. Mana biso ko tukar Juaalah Ke Hibbah sesuka suki dengan hanyo nak besoarkan bonuih anda. Tak sedar keeor ko semua makan wang hak oreng lain!!!! Harooom.

Tindakan GOD FATHER menahan bonuih Juaalah juga satu perbuatan haram. Hanya bonuih S saja yang boleh God Father tahan kerana itu bonuih Hibbah. Kalau aku kata GOD FATHER pelik pelik nanti JPS Sucker marah. Tapi Ko oreng tak menyesal keeor di akhirat nanti. Mano Ost Jo tgnu????? Mana Ost Panel??? Mano Ost Nano??? Mana ost ost yang fatwa UMNO tak buat Islam??? Kenapa bisu tak berani berkato benor d hadapang pemerintah bisnis yang zalim??????????

GOD FATHER juga penceroboh sialan dalam akad wakalah!!!!!! Akad yang ada dalam agen stok mensyaratkang tidak boleh jual produk terutamonyoo Kopi Rodoxx pada harga murah kerana ianyo tak sah dan haroooom!!!! Dey!!!! tambi guchiiii!!!! God Father 1, God Father 2, Al murato dan beberapo kuncu telah bersubahat untuk pecahkang akad wakalah ini dengan jual pada taukeh taukeh Cino dan Melayu Cino  pada hargo tanpo NM. Nahaiiiiiiii!!!! siapa pemecah akad wakallah???? Jawab!!!!!!

Dengan demikian mako sudah tak ada syariah lagi. Buku tulisan Ust Nono boleh taruk di muzium islam. Penipu Penipu Penipu!!!! Islam Ko oreng hanyo di kulit. Ini leeor yang di katakan HIPOKRATE!!! Memang susah pado peringkat awal nak kenal manusia HIPOKRATE. Sejarah Islam sendiri dah mengatakan sifat HIPOKRATE ini kalau solat duduk di saf hadapan dan di belakang rasul saw. Puro puro alim. Tapi mereko ini hanya menggunakan agama untuk kepentingan mereka.

Kesimpulannyo hasil nyoo kita lihat sekarang. Kejayaan besar GOD FATHER ada leeor kawin banyak dan mudah cerai pulak tuu dengan sms ajo. Sebenaornyo Islam memudahkan pernikahan. Tapi manusia ini memudahkang perceraian. Kah Kah Kah!!!!

Hambo Ghoyak semuo ini sekadar peringatan pada mereko yang masih dalam kelambu kepeningan bersamo GOD FATHER. Keluar leeoor sebelum ajal mendatangi anda semua. Keluar dari manusia yang berkosmatik kan agamo.

THINK and RETHINK

No comments:

Post a Comment