Saturday 9 March 2013

HARI WANITA UNTUK MAK IBU JPS !!!!

Kah Kah Kah!!!! ramai nyeoo yang coba menanguk di air keroh lagi selut untuk nak ambil hati gadis, pompuan dan ibu tunggal. Mako ada yang ucap tahniah merata rata.

Sebenoernyo Hari wanito sudah tak ujud di HARAPAN. GOD FATHER yang ko oreng puja puji buta tuli ini menindas kaum ibu. Nahaaaiii!!!!! aku heran deeehhhh Mak Ibu JPS yang sensitip sangat dengan poligami, tapi masih mengangkat angkat GOD FATHER sebagain idola ikon. Kah Kah Kah!!!

Pada Mak Ibu JPS Arah, Pah, Asniuh, Axukiah, Doremon Zai, Ogy, Mak Juh, Biboh, Shiduh, Juwitoh dan ramai lagi. Mongkin Ko semuo ini kerano masih harap sekupang dua bonuih kalau kalau ado. Bulan nie KEBENARAN yakin sangat sangat bonuih merudum bagaikan biawak tergolek dalam parit. Kah Kah Kah!!!!

Tapi Mak Ibu  JPS semua sedar tak yang mano kaum sejenih dengan ko orang jadi mangsa kerakusan si GOD FATHER. Macam mane deeeh dia nak jadi imam solat dan zikir ko orang sedangkan semuao oreng tau dia jenih main cerai dalam sms ( lu pi tanyo sama taukeh sabun), tak balik rumah No 1 and 2. Deyyyyy aci guciiiii!!!! DOSA atau PAHALA kerjo ini. Jangen pulok Mak Ibu JPS jawab " itu problem dia, kami tak nak kacau, jangan laki aku buat macam itu dah leeor". Tapi nyoo Mak Ibu JPS keno tengok apo sudoh jadi. Penyakit gatal miang ini sudah berjangkit jangkit hingga berlakunyo saman menyaman dan kes tinggal bini no 1. Tua tua miang keladi. Kah Kah Kah!!!

Gue ingat Mak Ibu JPS jangan  lupa memperjuangkan hak kaum wanita dengan membela si GOD FATHER yang menganayai 3 isteri awal. Ingat!!!!!!! menafikan hak nafkah samaada zahir atau batin adalah DOSA BESAR!!!!! Dia teloh menahon dan tidak beri nafkah batin yang bisa menyebobkang DOSA yang cukup BESAR. Ha!!!!!!!!! Ini leeor Sang Murobbi yang pernoh jumpo Rasul saw dalam mimpi. Penipu beseor.

Malu beseor laa Mak Ibu JPS yang mempertahankan oreng macam ini hanyo kerano bonuih.

THINK and RETHINK

No comments:

Post a Comment