Monday 4 March 2013

KISAH TERKINI GOD FATHER DAN HARAPAN

Katonyo Kak Aty akang pulang dari Omroh. Mako nyo Kak Aty akan terus saman GOD FATHER kerano Ost Jadian ini sudah lamo tak balik umah dan tidak bagi nafkah zahir dan batin. Mungkin GOD FATHER mimpi jumpo Abu Jahal pulok yeeor. Ini leeor Ost pujaan Ko oreng JPS. Pujaan keranno wang dan fulus. Ini leeor Sang Murabbi pujaan JPS Indonesia. Kah Kah Kah.

Makumat terkini pulok khaboornya Ex No 3, taukeh sabun cuci baju dah mulo mulo mengayat ayat pada GOD FATHER. Ini peluang Ex No 3 nok U TURN secepat mungkin untok kembali ke GOD FATHER. Kah Kah Kah. Makonyo bertambah parah perit jahanamm HARAPAN. Ini leeor oreng yang kuat pusing kepala GOD FATHER hingga bawa masyuuk segala keterunan kerabat suku sakat kikih habih segalo yang ado. Sapa tak kenal DADDY yang menjahanamkan projek ayam. Bos ayam pong tau dia mark up telor ayam dan oreng ini kuat makan rasuah. Tapi seperti biaso leer DADDY di support kuat oleh GOD FATHER. Semua DADDY buat betul belako. DADDY beli alat mesin menetas ayam yang burok pong di puji GOD FATHER. DADDY buat ladang jangong sampai tak jadi pong di puji puja. Pokoknyoo semua DADDY betul. Awal mulo maso GOD FATHER nikah dengan No 3 pong dah berlaku penipuan DADDY terhadap GOD FATHER di mano dia songlap wang konon kononnyo projek perumahan. Lu pergi tanyo sama Kayurol Julkipli. Dia bongkar semuonyo.

Adik ipor satu lagi Mizam Julkipli supply jam pusing terbalik tak ada kualiti pong dia akui enjin CITIZEN. Sesungguhnyo Amir Shawal adalah manusia yang mulo pertikai hal ini. Jam yang harga tak sampai RM 100 di jual RM 400. Tak water proof. Jarum pong sangkut sangkut. Citizen kepala otak apa. Ini leeor pembohongan GOD FATHER paling jelas. Di asak dengan konon konon pakai jam itu akan melambangkan Fitrah. Hooooiiii Fatwa mano ko pakai. Sekarang Ko pergi tengok sendiri tangan GOD FATHER pakai jam ape?? Kah Kah Kah. Makonyo JPS SUCKER pong pakat beli.

Adik ipor nyo juga berlagak nak jadi kontraktor projek ayam goreng. Habih lingkup punah ranah. Kah Kah Kah. Ko tau keer selama ini yang Sucker HARAPAN makan sosej bikinan adik ipor GOD FATHER di ambil dari sumber cina. Hallo!!!!! ko pergi tanyo sendiri pada GOD FATHER. Yes or No???  Nasib ko leer labu.

THINK and RETHINK

No comments:

Post a Comment