Tuesday 5 March 2013

JANGAN AMBIL HAK HARAPAN!!!! AYAT GOD FATHER

Ini leor yang selalu di laung lontarkan oleh Al Ostaz dan kato nyo "Jangen ada sekok pong yang coba coba ambil apa apa milik HARAPAN walaupong sebijik kismis" Sambil mata terkebil kebil, bibir buat buat basah, tunduk alim tikus, tangan kanan letak pada dada kiri. Fulaaaalamak!!!!! Kalah kang Osama bin Ladun. Makonyo oreng staf HARAPAN pong tak berani ambil kerano takut Sifu ini ada makam karamah dunia akhirat. Takut nanti kalau curi akan terkoyak rabak burai perut. Mane nyooo tak takut. GOD FATHER pernah jumpe Rasul saw dalam mimpi.

Kah Kah Kah!!!!Rupe nyooo dia leor sebeneornya PENYAMUN TARBUS yang berselindung di sebalik agama. Makang hak pengedar, makang hak pekerja dan hak supplier. Dalam syarikat sdn bhd, semue perlu tau ada undeng undeng peraturan yang tak bisa di bikin suka suki. Nahaiiii!!!!! God Father kata kan akan arah akaun transfer masyuuuk akaun dia sesuka suki. Ko oreng tau keer GOD FATHER pernah arah masyuuk gaji dia dolu and kemudian baru gaji staf. Ini leeor manusia hipokrate yang kalau atas pentas cakap len dan di belakang ghoyak len.

GOD FATHER selalu sebut " makan curi hak HAPARAN bahaya dan akan jadi beracun" Kah Kah Kah sekarang bilo dia sapu hak oreng makonyo yang beracun itu masyuuk dalam badan dia dan ini leer manusia yang konon konon pakar sifu obat akar kayu. tapi tak obah macam filem Do Re Mi. Diri sendiri sudah mengidap Kencing manih.

THINK and RETHINK

No comments:

Post a Comment