Sunday 10 February 2013

SATU LAGI KISAH KEZALIMAN HARAPAN

Awal pagi tadi ada pelbagai komen komen masuk ke dalam blog. As u know that, Kebenaran tak akan sama sekali post hal hal yang tak pasti and I kena cross chek. Kita bukan nyo kaki sebar Fitnah macam God Father. God father main belasah tak cross chek. Oleh itu tidak heran leeer bilonyo bini bini dio pong jadi mangsa kejahatan beliau. Awas dengan lembik lentuk, sikap puro puro buat buat rasa tak  bersalah. Iblis pong datang merayu dayu pada manusia dengan cara demikian.

Komen hari ini, Yeop Yap Seng Al Majlisi telah di zalimi dengan pem,belian guna e wallet bonuih Dis 2012 yang di buat di Cawangan Bamboo River pada 22 Jan 2013 telah di batalkan sesuka suki oleh HARAPAN.
Apa ini semua? Pada mereka yang masih gila bonuih terutamanya ost ost!!! Aku maksud kang Ust Ja makang ikang!!! Ko masih taat tak tentu pasal pada HARAPAN yang sedang zalimi temang temang hang!!! Hukum karma apa yang HARAPAN gunea pakai main suka suki batal ikut kepala otak konun konun nyooo dalam siasatang???? Ini zalim tau!!!!.. Ko ceramah dalam Kongsi kongsi di Perak (walaupong yang hadir seperti di jangka Expired, Kitar semula & budak budak tak tahu apa benda) meletop letop cakap pasal perjuangang!!! cakap pasal Islam itu adil!!! sedang kang temang temang Ko sekarang di penyet lanyak. Tak gentar kah Ko akan jadi manusia celaka nanti bila mano kezaliman di hadapan mata Ko tak benteras, malah Ko ajak manusia baru masuk Harapang!!!

HARAPAN kini semakin rakus tikus melakukan undeng undeng yang mengenepikan keadilan. Mano boleh Ko tahan bonuih konun konun dalam siasatan. Ko sanggup bagi orang merana susah dalam tempoh siasatan??? Ust Ja!!! Ko pergi tanyo sama Ulamak Ko di Rusila. Apo benor Islam boleh lakukan penindasan tahan boniuh sebelum dia di dapati salah or tidak. Jangan buat hukum hakam hakim luar dari agama, Nanti Ko semua akan di celakakan dan di azab. Ini kaaa shariah yang di redai Allah??? Hallloooo jangan pikir soal nak lepas bonuih sendiri sedang kang temang temang lain di lanyak hanyak.

THINK AND RETHINK

No comments:

Post a Comment