Thursday 31 January 2013

SIAPA YANG SEBENARNYA JAHIL & SIAPA MIS BAHALUL MASA KINI

KEBENARAN ingin mengulas teman teman yang masih menjunjung setia pada titah GOD FATHER. Daku nak salahkan staf pong susah juga. Tapi kecian kecian sama kawan kawan kita yang taksub walhalnyo mereko sendiri mengaku meluat luak sama MAJERIN AL TIKUSI.

Sebenaornya siapa yang jahil. Manusia yang jahil adalaha manusia yang gagal melihat kebenaran hakiki.
Today ramai lagi yang melahirkan rasa tidak puas hati membuak buak di atas ke jahilan unit perundengan antar surat tunjuk sebab pada JPS JPS yang di tudoh menjadi punca runtuhnya HARAPAN. Halloooo!!!! ini satu lagi kejahilan GOD FATHER cuba escape diri dari nak mengaku punca runtuhnyo HARAPAN adalah kerakusan boros begedap dia dan familynya menlanyak hak ummah.

Kepada JPS JPS yang masih menjunjung titah GOD FATHER. Ko orang ku nasihat sekali lagi jangan berada dalam donia pembohongan, penipuan dan penindasan. Ko orang berada dalam donia ini tak akan selamat.

Hari ini KEBENARAN akan mendedahkan siapa sebenor di belakang MIS. Sebenor benornya maklumat yang KEBENARAN terima malam tadi, MIS ini di urus di hadapannya oleh Mat John (tak tau satu benda pong) tapi di belakangnya Mr Lim. Eh eh eheee... Si cina ini mendapat projek hasil di perkenalkan oleh Sdr Rashidu (ex top JPS yang pernah saman HARAPAN). Di sebabkan kan MAJERIN tak berani nak lawan kes ini, makonyo HARAPAN terpaksa menerima pakej tawaran Rashidu untuk mengelak mereka kalah di court. Yang bengapnya GOD FATHER sekali lagi berbohong besar pada JPS konunnya HARAPAN menang kes lawan Rashidu. Tipu tipu tipu.. tipah tipu lagi....

Kenapa bonuih ko orang semua mengecut? Sebabnyo Mr Lim ini mendapat arahan dari GOD FATHER and MAJERIN untuk mengecil kecilkan apa apa bonuih yang patut. Sebab itunyo semua JPS termasuk JPS menjunjung setia jugak cukup tak puas hati. Ko orang sudah cross chek sama teman teman lain sapa Mr Lim??? Halooooo Mr Lim ini lah pelingkup syarikat RH Susu Unta dan beberapa lagi syarikat Melayu MLM. Ko orang lupa web base sistem boleh di mampuskan at any time. Tak mustahil satu hari akan mampus terus HARAPAN bila Mr Lim tidak puas hati.

Apa bodo sangat ker tak ada anak bangsa sendiri yang mampu buat web base sistem????

THINK AND RETHINK


No comments:

Post a Comment