Wednesday 30 January 2013

AL MURATO MULA SAPU JARINGAN EX JPS

Kini sudah terjadinyo rebutan harta rampasan perang. JPS JPS yang kecundang akibat buat perniagaan lain sudaoh di hantar surat tunjuk sebab. Makonya melompat lompat laah Ex JPS ini. Al Murato kata HARAPAN perlu bertegas bagi meneruskan langkah. Ghanimah ghanimah ini mengingatkan kita mengenai PERANG UHUD. Ko orang rebut rebut laa. Cantas cantas ikut suka Ko orang. Lepas tu Ko orang buat osrah pulo. Jahanam dan semakin jahanam HAPARAN.

Ugutan untok tidak mau jelas segala tunggakan membuktikan sikap ko yang ..... sama seperti ISREAL membelasah PALESTIN yang tidak berupaya. Teruskan lanyak dan teruskan buat osrah. Terus berangan nak sapu hak orang. Teruskan dan teruskan.

Bila fail PBC, bila sistem baru jadi mengarut entah sapo yang buat maka Al Murato mula sapu sapu jaringan orang lain. Untok itu Al Murato kambinng hitamkan Cikgu Sannu untuk antar surat pembohongan pada GOD FATHER.  Next month bila bonuih Al Murato naik flip flop, makonya semua akan clap hand konun konun kejayaan GELEMBONG kali ke 2. Keluar laa dalam FB dan Blog konun konunnyo HARAPAN sudah stabil. Pada halnyo sapu ghanimah orang lain. PENIPU dan PENCURI. Yang melakukan ini semua ada dua makhluk bertaraf guru!!! Adoi mak oiii ini laa guru masa depan!!! Hancus!!!

Selepas ini KEBENARAN akan dedah sapa lagi JPS kaki sapu hak oreng lain. Ko orang solat, posa, pergi hj tapi Ko orang main sapu hak oraeng lain tak rasa dosa?

Hari ini Panel Shariah walau pong ko mungkin dah kena buang or tidak wajib keluar satu kenyataan rasmi. Jangan Ko orang jadi ulamak bisu siul dalam kes ini. Jangan pandai buat hukum tapi takut untok tegor pemimpin zalim.

THINK AND RETHINK

No comments:

Post a Comment