Monday 14 January 2013

SAMBUNGAN: SIBUK RENOVATE RUMAH KETIKA HUTANG KELILING PINGGANG

Hari ini team edisi siasat KEBENARAN berjaya menelusuri lokasi kediaman rahsia TH di LUGUNA MEREBOOK dan bukan yang berada di depan surau KAMULUSIA. Mari Kita lihat soalan di bawah, dan sila teka yang manakah rumah baru TH ketika dia menyuruh ummah bersabar dan mengikat perut untuk perjuangan. Ada yang sampai nak kena lelong rumah dan kereta nak di tarik tapi, diam-diam dia ada rumah baru. Soalannya, yang manakah rumah pemimpin ummah baru ketika orang lain JPS, Pekerja dan Pelabur tak dapat duit:-

                                                                               A)


B)




C)


Kalau anda Jawab A. anda memang hardcore dan bodoh fanatik dengan TH pengkhianat UMMAH.

Kalau anda jawab B. anda adalah orang area Bangunan dekat pencakar langit sebab anda tak tau yang anda telah dibohongi dia waktu dia cakap lembut macam kiai. ok. Kebenaran ulang ya.."Tuan-tuaaaaaaaan, itu orang fitnah saya..." sambil buat suara serak macam letih sangat, dan biasalah, tangan kanan di dada kiri. Penipu!

Ni isu dia di sini, dalam waktu kejatuhan syarikat Harapan, bonus dah mula tak bayar, gaji pekerja mula tertangguh, rumah yang di sini di renovate dengan megah. HAHAHAHA!..ramai kena tipu kan? pada muka hangpa ngan muka aku sekali! woi! bayar la balik duit koperasi tu! ak nak bayar duit rumah TH bangang oi! brengsek punya MAJERIN dan DOREMON. Hang mai sini, muka hang ak lempaq taik doremon oi! kalau pendidikan dari UIA, tapi perangai sombong dan bongkak la ni macam haram jadah!!!

Buat malu universiti sendir ja! phuiiiiii!

No comments:

Post a Comment