Monday 24 December 2012

SEJAUH MANA BENAR PERJUANGAN?

BERITA yang paling terkini, yang KEBENARAN dengar, sekarang, walaupun dah masuk duit dari PAK ARAB, RM 5 juta, tetapi pengurusan termasuk Puan Z, dah tak angkat telefon apabila ada yang menagih hak mereka.

Mereka yang dijanjikan bonus, gaji dan pemulangan modal pelaburan syarikat ayam goreng dah tak tau nak contact siapa walaupun dijanjikan sebekum ini.

Adakah berjanji dan tidak ditepati dibenarkan dalam ajaran syarikat harapan.

NOW, let us speak on logic. Adakah mereka mampu merolling wang pelaburan/pinjaman dari PAK ARAB ini.

Pernahkah mereka memanggil member-member, atau pelabur-pelabur berbincang secara professional untuk penyelesaian dan yang penting diTEPATI?

Adakah kita akan tau penggunaan wang itu untuk perkara yang penting untuk pembangunan semula syarikat atau untuk tujuan lain yang selama ini terjadi?

Dan sekiranya mereka telus untuk membangunkan kembali syarikat, please declare and call semua yang mempunyai ikatan, ahli-ahli, Pekerja, Pelabur, to think together, to give us time to re establish.


Tidak mustahil, syarikat harapan akan bangun lagi, tetapi, please TH tunjukkan ketelusannya kepada kita dengan berbincang secara terbuka. Orang ramai dah tau, syarikat harapan dah tenat. Apa salahnya memanggil semua penggerak syarikat yang dulu untuk bersama-sama membuat mapping untuk kearah kebangkitan semula tersebut.


Semua orang tidak dapat mengharapkan lagi keajaiban>>harap maklum..they need something which is more firm and clear.
\
Dah lah, jgn duk menyorok belakan majerin lagi. Majerin bukan tau apa pun..

THINK and RETHINK..harap-harap pintu hati TH terbuka..

No comments:

Post a Comment