Monday 24 September 2012

APA MASALAH PULAK NI

KEBENARAN hari ni di forward satu penulisan seseorang dalam satu FAN CLUB. Pasal syarikat mana mungkin ada pembaca yang tahu.

Penulisanya macam ni..

"Bilakah musim gersang ini akan berakhir. 30% semangatku sudah mulai pudar. Haruskah aku memberi peluang lagi. Peluang yg diberikan seolah-olah tidak dipedulikan. Bagaimana harus ku meneruskan kehidupan, jika setiap ujian yg dilalui tidak ditangani dengan tepat.Patutkah aku terus mengharap dan menanti sesuatu yg belum jelas penghujungnya. Mungkin ada kesilapan dlm menanganinya. Ya Allah, Engkau kurniakanlah kebijaksaan kepada pemimpin kami agar keputusan yg diambil adalah tepat disamping mendapat keredhaanMu...Amin."

Simpati juga KEBENARAN dengarnya. So pemimpin itu, please dengar juga rintihan orang. Itu tinggal 70 persen sahaja tu semangatnya. Still ada. Jagalah mereka-mereka yang setia tu..jgn duk syok sendiri. Buka hati semua pemimpin lah dengan kata lain. Mereka masih percaya, jgn sampai jadi seperti kawan-kawan kebenaran di luar sana tu yang dah semangat dgn syarikat tu, dah jadi negatif. Whatever lah. Kalau orang luah tu, jangan marah pulak. Ambil lah iktibar. Antara semangat dan meluat dah tak jauh tu. Kalau orang lain ja duk suruh berjuang, tapi bos-bos tah tak berapa clear berjuang untuk apa, hilang semangat=meluat. AHHH..WHATEVER lah!

No comments:

Post a Comment