Friday 10 May 2013

KOMEN LUAHAN DARI PEMBACA


KEBENARAN POST KOMEN UNTUK RENUNGAN TATAPAN KENINSAFAN SEMUA

satu perkara yang sehingga ke hari ini aku tak faham ialah, kenapa mereka-mereka ini begitu taksub dengan GF??? umpama tuhan kalau nak diikutkan. tapi mereka tau siapa tuhan yang sebenarnya. tp kenapa mereka jadi begitu??? aku sering kali membebel pada rakan-rakan yang ketika itu masih bersama HARAPAN supaya mencari pekerjaan lain yang menjanjikan pendapatan kepada diri sendiri. Lunaskan dulu tanggungjawab pada keluarga. tapi mereka-mereka ini kelihatan seperti takut dan tidak berani untuk berbuat demikian. cumanya yang mereka akan kata, "kau tak faham". Pada aku, kalau duit dah tak de, nak makan pun kena catu, nak suruh aku faham macam mana??? aku ada tanggungjawab. perlu ke aku berkerja dengan keringat aku sendiri tetapi tidak dibayar gaji??? kalau kau betul, aku ikut. kau salah, aku akan tetap kata salah. itu prinsip aku la. Serupa juga dengan kes para pengedar dan JPS-JPS ni. waktu kami tidak dibayar gaji, kami ada meminta mereka untuk panjangkan perkara ini terus kepada GF. on SUDAH RAMAI EX JPS YANG DI AMBANG BANGKRUPT
Publish | Delete | Spam

THINK and RETHINK

No comments:

Post a Comment