Monday 29 April 2013

KES GOD FATHER VS BINI NO 1

Kah Kah Kah!!!
God Father di hadapkan ke pengadilan
Bini No 1 tuntut harta pencarian
Kerano sebelum GOD FATHER nikah No 2, 3, 4 &5
Mereko dah ada harta
Harta Komplek Wahaduhai
Dan Harta Harta lain

Moka al kisahnyeee
Bila di tuntut
Sayugia nyeeo GOD FATHER
Berubah wajah dengan muka sekupang
Tertunduk geleng kiri geleng kanan
Cubo pengaruh Si Tuan Hakim
Kato nyeeo dengan tergagap gap gap gap
" Saya dah tak ada apo apo sekarong"
" Ttttttttttak ada apee dah"
Tunduk macam kucing lapar tikus
Al Maklum leeh Majerin Al Tikusi tak berak seminggu ada di sisi

Kah Kah Kah!!!!
Depan Hakim Ko bilang tak ada ape dah
Dalam MEMO GOD FATHER pulak
Ko bilang Sale melonjak meletop letop
Konon sudah masyuk GELOMBANG
GELEMBONG or GELOMBANG
Sang Murabbi yang pandai berlakon
Kah Kah Kah!!!

Kak Aty tanyooo
Rumah dalam Komplek Wahaduhai itukan milik aku
Anak anak kita transit tidur di situ
Nape pulak di beri to Bini No 4
Tarak malu keeer
Mako jawab leeor ter gagap gap gap gap gap
No 4 itu leeor kesayangan saya dan dia leeor akan bela saya sekiranya saya sakit
Kah Kah Kah!!!!!

Memang nyeer dah nak kiok kiang dah HARAPAN
Rodooox Frog Chikun, Cawangan dan segalanyeeor
Kongsi Kongsi DUNGUN yang hadir hanyee tak sampai 15 oreng
Semua sudah di hujung tanduk
Kah Kah Kah!!!!!

THINK and RETHINK

No comments:

Post a Comment