Thursday 21 March 2013

RALAT RALAT RALAT


Seperti biosonyo kalau ambo salah fakta, ambo sedia minta maap. Manusia yang ego tak nak minta maap hanya God Father and the kroni ajoo.  Ambo sebeneornyo ambil dari komen salah seoreng yang mengaku JPS pompuan. Bilo ambo cross chek rupe rupenyoo tak betui. Mohon maap yeeor. Walau apa pong Memo God Father adalah sohih. Cumonyo konspirasi God Father dan Ex GM adalaaah salah. Ampon Tuanku

Berikut ambo copy paste dari FB Ex GM dan seperti biaese di edit untuk keselamatan.

Salam. Saya terpanggil utk menyatakan situasi sebenar saya selaku Pengerusi Ko Wahaduhai ingin memaklumkan bahawa saya tidak pernah mengadakan rundingan belakang pintu tentang samada secara langsung atau sebaliknya. Saya menjalankan hak amanah menjalankan setiap mandat perwakilan dan saya minta mereka yang cuba provokasi hal ini supaya menghentikan andaian andaian tersebut. Sebagai saya yang di pilih secara sah oleh perwakilan, jangan ada sesiapa yang cuba mengelirukan kedudukan ini. Ko Wahida sejak penubuhan menjalankan aktiviti yang di arahkan dalam mandat. Ko wahida juga mengambil tindakan mahkamah hasil dari apa yang terkandung dalam mandat. Saya pulangkan semua ini kepada mereka yang berkenenaan supaya tidak mengganggu urusan mahkamah. Saya tidak lagi boleh mengadakan rundingan kerana kes ini sudah masuk dalam mahkamah. Jangan ada perbincangan luar, atau ujud ancaman pada diri saya dan anggota ALK mengenai hal ini. Sekiranya mana mana ALK, ahli di hubungi oleh mana mana pihak di ancam, di ugut atau apa apa tindakan yang boleh menjejaskan kes sila hubungi saya utk saya maklumkan pada peguam. 
Tiada ada niat untuk saya memburuk, menjatuhkan atau sebagainya. Saya hanya menjalankan amanah.
Kepada mereka yang memahami saya izinkan kenyataan ini di sebarkan demi memahami situasi sebenar.

God Father mau jadi Zombi. Kah Kah Kah!!!!

THINK and RETHINK

No comments:

Post a Comment