Friday 15 February 2013

V RODOXX & KONGSI KONGSI DI FARMER RIVER

Pelancaran Program V RODOXX di Hotel Suri Melayu Farmer River di hadiri 1500 semut nyamok penuh sesak sesuk. Meletop letop kelupuk!!!. God Father also in bad mood. Itu leer... Ambo dah ghoyak. Jangan takabbur sangat. Satu hilang sepuluh mari. Expired TEAM terpakso mai dengak dengak pi laaah. Kalau tak mai nanti kena gam bonuih.

Today u all nak tau keer... Kongsi Kongsi hanya mampu buat di cawangan  Maju Jaya ajo. Hanyo berbelas belas entah mana mali pong tak tau. JPS ramai dari peserta. Makonyo meletop letop tong tang tink toing!!!! Kongsi kongsi nak project RM 25 million is lawak of the 2013. Lu mau tipu mana eeeerrrkk. Jangan mengarut buang masa.

Maap leer kalau tersinggung. Cume nyoooo KEBENARAN sekali lagi nok ghoyak habaq. Nape jadi auree burok pada HARAPAN makin hari makin burok? Sebobnyo adalah masih degil kepala batu tidak mahu mengaku salah, ego lagak tidak mahu minta maap dan tidak mahu tarik balik segalo tuduhan fitnah. Selama ini mereko yang terzalim berdoa doa dan terus doa doa memohon pada Allah tunjukan mana yang hak dan mana yang bathil. Hari ini Allah balas dengan kemurungan, keresahan, kesusahan, sukar tidor, monyok dan stress. Ini adalah kaffarh peringatan sebelum kita mati.

Tersebar meluas kata nyo duit pak Arab sudah habih keriang. Makonyo God Father nak ajak anaknyo Mahasu pi minto lagi RM 5 juta. Mahasu pong tahu malu jugak. Dia pong lari pi ngaji di Yamen dan tak nak campur lagi urusan HARAPAN. Korang pikir pikir leer. Kalu tak sape pump in masyuk mako habihhh lenyap laaah HARAPAN. Barakoh sudah tiada. Doa kalian sudah terhijab di atas kesalahan zalim pada staf, Ex JPS dan keluargo ko sendiri.

KEBENARAN yakin kalau bonuih tak masuk ini kali laaa. Kiri dan kanan God Father yang akan ludah your face. Untok info staf semue. EPF KWSP telah failkan saman pada HARAPAN. Makonyo HARAPAN tunggu hari sajo. Lepaih nie Ko tunggu laa.. Akan ada saman demi sama di failkan.

THINK and RETHINK

No comments:

Post a Comment