Tuesday 12 February 2013

KONGSI KONGSI MOOD LESU LESAM

Sudah ku katakan

Selagi dosa menipu, menindas, menuding kejatuhan pasal oreng lain tidak kau selesaikan dengan oreng yang Ko tudoh!!
Selagi Hutang Piutang Ko Buat Mudah.
Selagi diri Ko rasa tidak bersalah.
Selagi Ko menindas staf staf dan ex JPS dengan membuat isu. GOD FATHER cukup terkenal di antario dunia nusantara buat isu isu salah kan oreng lain. Ex Bini, Senior Bini semue tau create story for escapisme.
Selagi Ko berbohong atas nama agama.
Selagi hobby Ko suka suki aib kan sesiapa saja demi menjaga perbadi burok Ko.
Selagi Ko jual nama agama untuk tujuan lariskan niaga Ko( mimpi jumpa nabi, jual nama ost Panel Syariah, jual Ko saja yang Halal)
Selagi Ko menipu dokumen HALAL( R&D sudeh bongkar Sijil Halal syarikat len, ambil raw mate di syarikat len) PENIPUAN BESAR. EX PANEL SYARIAH!!! You all dont nga nga ngok. Think and Talk like Dr Suhaq Lemond. What happen to the rest. Keep Koyak!!!
Selagi Selagi Selagi

Makonyo jangan Ko harap Kongsi Kongsi akang semangat auro luar biaso.
Ini komen mereko yang hadir.

 "layanan terhadap peserta KONGSI KONGSI hendaklah di tahap tertinggi agar tidak ada yang terasa hati....lagi2 pada pagi pendaftaran kerana ada yang datang 50-50 dan ada yang kurang bersemangat....jadi bahagian pendaftaran hendaklah diberi kepada orang bertanggungjawab untuk menjaga hati dan perasaan peserta agar tidak ada terus balik kerana terasa dengan layanan yang kurang memuaskan..."
" kes ini telah pun berlaku di KONGSI KONGSI  Ipoh...dan diharap kita semua termasuk saya dapat menerima kelemahan dan kesalahan diri kita agar dapat meningkatkan lagi kualiti program KONGSI KONGSI yang akan datang...wallahualam.."

Dah KEBENARAN jangko kang! Yang hadir EXPIRED RECYCLE, LAKI BINI ANAK JPS, BUDAK TAK TAHU APA BENDA. Oreng Perak kata "Peraboih Beraih". Makonyo penganjur Nenek Asukiah dasar kepao angin pong cubo nak nafi dafi hal ini. Pooorah!!! Lu bole tipu Monyet Beruk Kera. Tapi talak boleh tipu kito semuo.

THINK AND RETHINK


No comments:

Post a Comment