Friday 1 February 2013

KOMEN MEMO GOD FATHER

KEBENARAN menerima memo memut untuk JPS kekal menjunjung titah dan mendapat bonuih.
Tak obah seperti dulu kecuali JPS kena maintain 300PV huhuaaii. Ada yang dapat bonuih RM 2000 setelah maintain RM 1000 lebih. Tolak pi mai pi mai korang jadi balaci aja yee.

GOD FATHER HARAPAN
Arahan tidak boleh pertikai keputusan pengurusan sememang terang lagi bersuloh GOD FATHER Harapan tak ubah seperti dulu. Diktator dan tidak boleh di tegur. Sesiapa yang cuba cuba hendak tegur akan di sejuk bekukan dalam peti sejuk ayam. Amboi amboi lagi dasyat noooo!!!!!

Terok benor HARAPAN yeee. Ko lihat MLM len yang punyo orang kafir harbi pong tak seperti itu. Apa kejadahnyo tak di benor edar produk jenama len. Huwwww memang hebat Syariah ko orang. Lepas nie nak jual kitab pong salah ooooo.

Seterusnyo ada MEMO yang tidak di benor di keluar dalam FB. Lawak lucu. Korang nak tau pasal apa? Pasal nyeee bila terbongkar Cikgu Sanu cuba bohong rakyat jelata kononnya si kitol si kitol datang menyembah nak kembali pada HARAPAN. Bila KEBENARAN publish surat tersebut makonyo si kitol pong melompat dan terus telepong Cikgu Sanu. Makonyo Cikgu Sanu terpakso mohon maap terbuka. Katanyo dia hanya dengor kabar kabar angin!!! Hallooooo kalau ko dengar kabar angin kenapo ko sebut Si Kitol ini datang jumpo ko. Kalau tak pandai bohong pergi belajar kat GOD FATHER bagi lulus.

Makonyo keluar lerr Memo memut

"Tidak dinafikan penyiaran semula MEMO dalam apa jua versi ke khalayak umum dapat menyebar luaskan maklumat kepada umum dengan lebih cepat dan mudah akan tetapi berdasarkan kaedah usul al-fiqh سد الذريعة yang bermaksud "sesuatu yang harus pada asalnya, boleh ditegah dan dihalang sekiranya boleh mendatangkan @ menimbulkan banyak keburukan atau masalah". Maka adalah dirasakan biarlah MEMO itu sekadar dijadikan talihayat serta HUBUNGAN EKSKLUSIF antara GOD FATHER dgn para leader sahaja agar ianya lebih harmoni dan mengurangkan keburukan yang mungkin timbul. Yang penting JPS dapat info dan arahan dari GOD FATHER dalam kadar yang segera."

HaL MEMO KO guna usul fiqh. Hal hutang and  cakap bohong ko guna usul aperrr erk? Kami bukan nak tambah kekerohan, tapi memang dah keroh dohhh!!!

Today GOD FATHER try nak tunjuk bagus. Alim Kucing. Nak pujuk rayu dayu JPS lain masuk HARAPAN. KEBENARAN nak nasihat pada JPS yang dapat surat tunjok sebab. Ko balas leer surat tersebut dengan segera. Jawap dan jangan Ko tak jawap. Jawap kata kami masih maintain. Ko maintain leer periok tanah or baja tahi ayam organik or apa apa aja. Dalam undeng undeng HARAPAN tak ada hak untuk delete keahlian Ko orang selagi Ko orang tak maki hamun HARAPAN.

Andainyo HARAPAN delete keahilan dan tak nak bayar bonuih maka dalam court ko orang pasti menang. Tak ada kes bila seorang yang di anayai akan kalah kecuali kes kes politik. Kes HARAPAN dalam court sudah ada panduan complete untuk panduan keputusan Hakim. Ini nasihat dari seorang lawyer yang menghubungi KEBENARAN. Lagi pong Majerin tuuuu bukan pakar sangat. Ko boleh cross chek dengann teman teman lawyer.

Cumanyeerr Ko orang nak tau tak kenapa semua memo di sign oleh Doremon Zai Al Lupadiri. Sebabnya Majerin tak ada kuaso nak sign kerana kalau dia sign makonyo akan gugur leer dia dari Makjelis Peguame.
Kalao Ko orang ambil mana mana surat sebelum ini yang di sign oleh Majerin, ko boleh fax to Makjelis peguamme untuk pecat dio and no more Peguam Berak Majerin Al Tikusi & Co. Sebab itu KEBENARAN nak bagi tau dia masuk ke HARAPAN nak sedut hisap apo apo harta yang ada bila dia tau GOD FATHER memang jenih tunduk pada bini bini.

BARANG SIAPA MERAMPAS HAK SEORANG MUSLIM DENGAN SUMPAHNYA, MAKA ALLAH MEWAJIBKAN DIA MASUK NERAKA DAN MENGHARAMKAN BAGINYA SYURGA. MAKA SALAH SEORANG BERTANYA "MESKIPUN SEDIKIT WAHAI RASUL SAW? RASUL SAW MENJAWAB "YA" MESKIPUN DENGAN SETANGKAI KAYU SUGI. (HR MUSLIM)


THINK & RETHINK

No comments:

Post a Comment