Saturday 29 December 2012

KEMANA PERGINYA WANG WAKAF MANHULL?

KEBENARAN NAK BONGKAR LAGI! NAK MARAH-MARAH LA!

Semua orang takut! semua jadi penakut! Takkan tak ada seorang pun dalam dunia ni yang berani menyatakan kebenaran!

Dulu ustaz N, Nama samaran ustaz NANNO, ada kutip duit wakaf untuk manhull. Nak beli tanah untuk wakaf atas arahan TH! Resit pun KEBENARAN ada lagi. RM 50 la, tak banyak, tapi bukan kebenaran soramng ja yang bagi, beribu orang member-member atau ahli-ahli atau pekerja-pekerja bodoh macam KEBENARAN jugak waktu tu.

KEBENARAN tak kata Ustaz Nanno makan duit tu, kebenaran tau kejujuran ustaz nanno tapi isu dia di sini TH!

Kita ummat mana tak cair bila di canang nak buat tempat pendidikan untuk anak-anak islam, malah diwakafkan. Sampai akhirat punya amalan di hitung. Kita yang bagi mana tak percaya, reputation ustaz nanno atas kejujurannya dan dia juga setiausaha panel syariah Syarikat harapan.

Last-last Manhull telungkup, tutup senyap sunyi. Dengar kata ada orang nak ambil alih. KEsian nak kena cuci najis orang!

Bukan masalah itu yang KEBENARAN nak ceritakan. Ini pasal wang wakaf tu. Kemana? dengar kata dengan tanah-tanah yang nak wakaf tu pu ruyuuuuuup.

Jadi kepada penyokong setia, TH yang pengkhianat UMMAH ni, please la, tak kan nak bersubahat dunia akhirat kut?

Dan kepada panel syariah, anda semua ada hubungan dunia dan akhirat atas tanggungjawab ini! takkan nak duduk diam, duk bagi kuliyyah sana sini, tapi hal pengkhianatan TH pada ummah di diamkan.

AMBOI, hangpa kalau pasal politik, benci kat UMNO hangpa punya ceramah parti berapi-rapi kata menteri itu makan duitlah, bini menteri tu pakai gelang besarlah, salah itu lah, salah ini lah, buka ceramah parti depan beribu-ribu orang!

Ni kat TH, tak kata apa, pengecut! padahal hangpa lebih master bab agama dari kami ni!

Sampai isu duit wakaf pun diam macam tu saja! ooooo...lupa..dulu panel syariah makan gaji dengan syarikat harapan, so tak berani la nak tegur majikan. So, macam mana sekarang? ceramah agama berapi-rapi, tapi nak tegur seorang pengkhianat ummah yang jelas-jelas di malaysia ni, senyap sunyi!

Ayat kemaih depa, katakanlah yang benar walaupun payah/berat/susah. Tapi jgn duk ambil kesimpulan, sekiranya tak mampu buat apa-apa, kita sekadar diam dan berdoa!

COME ON MAN!!! TH bukan macam israel, ada senjata! Itu pun bukan main, benci buat kempen gaza lah, apalah, dalam kutbah bukan main.

Tapi dengan seorang TH yang jelas pecah amanh dunia, hanya bersenjatakan ubat, hangpa takut? bukan ada apache pun>>>\

ADOI! please..ini isu akhirat beb!


No comments:

Post a Comment